Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@01:01:49 GMT

کاهش آمار جرائم در مناطق سیل‌زده

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۲۷۳۰

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ۳۰ هزار نیروی کمکی به مناطق سیل‌زده به منظور کمک به آسیب‌دیدگان و امدادرسانی اعزام کردیم. ناطقان: سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه جشنواره «جوان سرباز» که امروز در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد در جمع خبرنگاران در مورد فعالیت نیروی انتظامی در مناطق سیل زده گفت: نیروی انتظامی از دقایق اولیه سیل در مناطق سیل زده حضور داشت و اطلاع رسانی‌ها را برای مردم در جاده‌ها، شهرها و روستاها انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تأکید کرد: با توجه به آماده باش نیروی انتظامی برای ایام نوروز، نیروی انتظامی جزو اولین امدادرسانانی بود که در مناطق سیل زده حضور یافت.

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: سعی کردیم امنیت مناطق سیل زده را تأمین کنیم تا مردم با آرامش پیگیر امورات خود باشند و کارهای خود را به خوبی انجام دهند. همچنین نیروی انتظامی در حوزه نجات و امدادرسانی نیز در اقصی نقاط کشور به ویژه در استان‌های لرستان، گلستان و خوزستان ورود کرد.

سردار اشتری گفت: حدود ۳۰ هزار نیروی کمکی به مناطق سیل زده اعزام کردیم تا به آسیب‌دیدگان سیل کمک کنند.

وی ادامه داد: در حوزه سرقت و ناامنی مشکل خاصی نداریم و حتی آمار جرایم در این مناطق نسبت به گذشته کاهش یافته است. منبع: ایسنا برچسب ها: کاهش جرائم ، مناطق سیل زده ، امدادرسانی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کاهش جرائم مناطق سیل زده امدادرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش

در آیین گرامی داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس، شال و بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش اعطا شد.   به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، در آیین گرامی‌داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس و با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان محسن حیدریان رئیس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای ارتش، شال و بازوبند پهلوانی به امیر دریادار فرهاد فتاحی فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعطا شد.   در این مراسم همچنین، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان و سرهنگ خلبان اردشیر مقدم جانشین فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی نیز شال و بازوبند پهلوانی دریافت کردند.   امیر خلبان محسن حیدریان فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی در این مراسم، از شهدا به عنوان پهلوانان واقعی این آب و خاک یاد کرد که امروز کشور در سایه امنیت حاصل از رشادت و خون مطهر آنان بستری برای آرامش مردم است.   وی همچنین از همه رزمندگان غیور سپاه و ارتش و نیروی انتظامی نیز به عنوان دلاورانی یاد کرد که با مجاهدت و تأسی به شهدا، همواره دشمن را ناکام گذارده و امنیت ایران را تضمین کرده اند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی