Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@17:14:55 GMT

تندبادی با سرعت 72 کیلومتر بوکان را در نوردید

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۳۲۱۷

تندبادی با سرعت 72 کیلومتر بوکان را در نوردید

اسماعیل کامیاب نسب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ورود سامانه بارشی با امواج کم دامنه، موجب افزایش سرعت وزش باد در این شهرستان شده که این شرایط جوی تا بعدازظهر امروز با شدت کمتر ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: این سامانه همچنین موجب بارش 3.3 میلی متری در بوکان شده است.
وی دمای فعلی بوکان را 15 درجه بالای صفر اعلام کرد و اظهار داشت: حداقل و حداکثر دمای هوای این شهرستان در 24 ساعت گذشته به ترتیب 10 و 18 درجه سانتی گراد بالای صفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، وزش این تندباد عبور و مرور خودروها و عابران پیاده در خیابان ها و گذرگاه های عمومی این شهر را با مشکلاتی مواجه کرده و موجب شکسته شدن شاخ و برگ درختان در برخی خیابان ها و معابر عمومی شده و تردد مردم در گذرگاه های عمومی را نیز با مشکلاتی مواجه ساخته است.
میزان بارش های سال زراعی جاری در این شهرستان با 27 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 377 میلیمتر رسیده است.
در بوکان یک ایستگاه هواشناسی به عنوان ایستگاه سینوپتیک (اصلی) در شهر اقدام به اندازه گیری بارش ها می کند و علاوه بر آن 6 ایستگاه باران سنجی نیز در روستاهای یکشوه، جوانمرد، شهریکند، خُرخُره، سیمینه و زلفیله نیز وجود دارد.
7510/6185/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 وزش باد هواشناسی سرعت بوکان تندبادی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۳۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با ورود سامانه بارشی به استان بارش باران از صبح امروز شهر اهواز را فرا گرفت.

در این بارش که همراه با  رعد و برق بود موجب لطیف‌تر شدن هوای این کلانشهر شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت:این بار‌ش‌ها تا اوخر روز سه شنبه در استان فعال است. 

 محمد سبزه زاری افزود:این سامانه بارشی موجب رگبار و رعدوبرق در اغلب نقاط استان می شود و بیشترین حجم بارندگی‌ها بخش‌های شرقی، شمالی، شمال شرقی، جنوبی و ارتفاعات خواهد بود. 

وی اظهار کرد: با توجه به ماهیّت سامانه‌های بهاری و رطوبت حاصل از بارش‌های اخیر احتمال شدت گرفتن بارش در دیگر مناطق استان نیز وجود دارد و ریزش تگرگ نیز در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

دیگر خبرها

  • ‌اعلام حداکثر سرعت مجاز در معابر شهری شیراز
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • بارش باران در خوزستان
  • بارش باران در اهواز
  • پیش‌بینی بارش باران در قم
  • حداکثر سرعت مجاز در معابر شیراز بازبینی شد
  • انقلاب در دنیای ورزش با اسکلت بیرونی چینی / دویدن با سرعت 20 کیلومتر در ساعت (فیلم)
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع! (+عکس)
  • تگرگ موجب شکستن شیشه خودرو‌ها و منازل دُرح سربیشه شد
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!