Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@07:18:34 GMT

سلطانی‌فر روز جوان را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۵۹۱۶

سلطانی‌فر روز جوان را تبریک گفت

وزیر ورزش و جوانان در پیامی فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام دکتر مسعود سلطانی فر به مناسبت روز و آغاز هفته جوان به شرح زیر است:

« به نام آفریدگار هستی و جوانی

شعبان ماه شادی و شعف شیعیان و یازدهم شعبان روز ولادت حضرت علی اکبرع جوان رعنای اباعبدالله الحسین(ع) به راستی چه انتخاب شایسته ای برای نام گذاری روز جوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانان با عزت سرزمینم به همت و دل دریایی شما درود می فرستم. امسال که نوروز را با رنج و سختی مردم عزیز چندین استان کشورمان به دلیل واقعه سیل آغاز کردیم، شما جوانان فهیم و بی ادعا بودید که قدم اول را به صورت خودجوش برای کمک و یاری هموطنانمان برداشتید و در این راه پیشرو، موثر و استوار بودید و هستید. بنا بر رویکردهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که از سوی مقام معظم رهبری تبیین و ابلاغ شد، معظم له محور همه سیاستها وبرنامه‌های نظام در گام دوم انقلاب را باتمرکز به استفاده از ظرفیت و توجه به جوانان قرار دادند و روی سخن مقام معظم رهبری برای حل بحران ها و توسعه و سربلندی ایران عزیز با جوانان بود که این موضوع هم وظیفه سنگینی بر دوش مسئولان کشوری برای اعتماد به جوانان در عرصه های مختلف به ویژه عرصه های مدیریتی کشور نهاد و هم امید و انگیزه را در دل جوانان برای ساختن آینده ایران اسلامی زنده کرد. اینجانب روز جوان را به همه جوانان سرافراز میهن اسلامی تبریک می گویم و با همت بلند و اراده  استواری که از جوانان ایرانی در برهه های حساس کشور سراغ دارم، مطمئنم مشکلات و مسائل با یاری جوانان یکی پس از دیگری حل می‌شود و  آینده کشور به دست همین جوانان باعزت، درخشان خواهد بود».

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۵۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به مناسبت ۱۷ شوال روز ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای گفت: ترویج ورزش زورخانه‌ای طبعاً یکی از سریع‌ترین و زیباترین و بهترین مسیر‌هایی است که می‌تواند با تقویت نشاط اجتماعی به گسترش فرهنگ پهلوانی مخصوصاً در جوانان و نوجوان تاثیرگذار باشد.

امامی افزود: فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در تاریخ و تمدن ایران باستان و آموزه‌های دینی ما ایرانیان ریشه دارد؛ بنابراین ترویج فرهنگ پهلوانی در عرصه ورزش و حتی فراتر اشاعه آن در فرهنگ عمومی جامعه و تسری ان در مراودات و کار‌های روزمره همچنین توسعه ورزش زورخانه‌ای که با طنین ملکوتی صلوات و ذکر ال الله بویژه مولا علی (ع) همراه است، وظیفه ملی و اخلاقی ما به شمار می‌آید.

وی همچنین گفت: آنچه اهمیت دارد علاوه بر وظیفه فردی، نقش آفرینی نهاد‌های متولی در این عرصه بویژه فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای و وزارت ورزش و جوانان است تا با برنامه ریزی مبتنی بر شان فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای شاهد سرایت روحیه پهلوانی، مرام جوانمردی و اخلاق اسلامی در همه ورزش‌ها باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌ جوانان این مرز و بوم است
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • آیت‌الله اعرافی: در ‌معماری و شهرسازی الگوهای ویژه نداریم
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است