Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@04:20:59 GMT

اختصاص دفترچه بیماری‌های خاص برای بیماران هموفیلی

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۶۳۰۱

اختصاص دفترچه بیماری‌های خاص برای بیماران هموفیلی

رئیس کانون هموفیلی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال با همکاری سازمان تأمین اجتماعی تمام بیماران هموفیلی که تحت پوشش تامین اجتماعی هستند دارای دفترچه بیماری‌های خاص می‌شوند.

به گزارش قدس آنلاین، مهدی یزدی، به مناسبت روز جهانی هموفیلی گفت: خراسان رضوی بعد از تهران دومین استان پر جمعیت بیماران هموفیلی است و خراسان رضوی با لغ بر هزار و ۲۵۰ بیمار هموفیلی شناخته شده داریم و امیدواریم در سال جدید با همکاری شهرداری و آموزش و پرورش آموزش‌های لازم را به عموم جامعه ارائه دهیم تا بتوانیم بیماران هموفیلی راشناسایی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در خراسان رضوی تنها یک مرکز تخصصی برای بیماران هموفیلی وجود دارد، ولی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در تمام شهرستان‌های استان یک پزشک، یک پرستار و یک رابط دارویی که توسط دانشگاه انتخاب شده اند در مراکز شهرستان‌ها مستقر هستند.

رئیس کانون هموفیلی خراسان رضوی با اشاره به مشکلات موجود در سیستم درمانی بیماران ادامه‌داد: عدم شبانه روزی بودن مرکز یکی از معضلات اصلی بیماران است.

یزدی همچنیین با اشاره به تعطیلی بخش‌های رادیولوژی، سونوگرافی و آزمایشگاه مرکز هموفیلی گفت: امیدواریم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بخش‌های عکس برداری و آزمایشگاه زیر نظر مستقیم دانشگاه قرار بگیرد وتمام آزمایشات و عکس برداری بیماران داخل مرکز انجام شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بیماران خاص بیماران هموفیلی پوشش بیمه تأمین اجتماعی دفترچه بیمه مهدی یزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۶۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود

به گزارش قدس خراسان، سارا حکمی اظهار کرد: از عصر روز یکشنبه هفته جاری با افزایش حجم ابر در آسمان خراسان رضوی، به تدریج شاهد کاهش نسبی دما خواهیم بود و دمای شبانه در برخی از مناطق سردسیر نزدیک به صفر درجه خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بارش باران نیز از اواسط هفته جاری بیشتر نقاط را فرا می‌گیرد که با توجه به سرد بودن هوا، احتمال بارش برف در مناطق سردسیر و کوهستانی دور از انتظار نخواهد بود.

وی گفت: بارش ها اواخر هفته جاری به اوج خواهد رسید که اطلاعات تکمیلی آن در زمان مقرر اعلام خواهد شد.

حکمی تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته، فریمان با سه و سرخس با ۲۶ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۰ تا ۱۸ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: دمای کنونی مشهد ۱۹ درجه سانتیگراد است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین هشت تا ۲۱ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت