Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@00:11:15 GMT

نگرانی تازه رژیم صهیونیستی از ایران

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۶۶۲۰

یک روزنامه صهیونیستی اعلام کرده است که ارتش رژیم صهیونیستی نگران ایجاد راه آهن میان ایران، عراق و سوریه و همچنین آن‌چه انتقال سلاح از ایران به سوریه و حزب الله عنوان شده، است.

به گزارش خبرگزاری الاخباریه، روزنامه صهیونیستی معاریو اعلام کرد که نگرانی جدیدی داخل اسرائیل ایجاد شده است و دلیل آن گام سه جانبه ایران، عراق و سوریه برای ایجاد خط مشترک راه آهن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه صهیونیستی اعلام کرده است که ارتش رژیم صهیونیستی نگران راه اندازی این خط راه آهن و آن چه انتقال سلاح از ایران به بشار اسد، رئیس جمهور سوریه و سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان خوانده شده، است.

این روزنامه در ادامه به نقل از نیروهای معارض سوری نوشته است که نگرانی ما نه تنها در رابطه با انتقال سلاح از ایران به سوریه و حزب الله است بلکه ایجاد خط راه آهن میان تهران، بغداد و دمشق که ممکن است به چین نیز برسد می‌تواند برای ایران یک موقعیت مرکزی در سوریه و عراق ایجاد کند.

به گزارش ایسنا، طالب الحسینی، مدیرکل شرکت راه آهن عراق اخیراً در حاشیه نشست کمیته مشترک عراق و سوریه در دمشق اعلام کرد که بنا به دستورات عبدالله العیبی، وزیر حمل و نقل عراق در زمینه حمل و نقل و اهمیت وصل خصوط راه آهن میان دو کشور در محورهای عکاشات، التنفس و خنیفیس، هماهنگی‌هایی میان عراق، ایران و سوریه برای ایجاد نشستی سه جانبه به منظور وصل خطوط راه آهن سه کشور انجام شده است.

براساس این گزارش، پیش از این نیز علی حمود، وزیر حمل و نقل سوریه اعلام کرده بود که اتصال خطوط راه آهن سوریه، ایران و عراق از اولویت‌های وزارت ما است.

ادعای انتقال سلاح از جمهوری اسلامی ایران به سوریه و لبنان درحالی مطرح می‌شود که مقامات کشورمان همواره تاکید می‌کنند هیچ سلاحی از ایران به کشورهای دیگر منتقل نمی‌شود و جمهوری اسلامی ایران خواهان امنیت در منطقه است. مقامات کشورهای سوریه و لبنان نیز تا کنون مساله انتقال سلاح از ایران به کشورهای‌شان را تأیید نکرده اند .

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی راه آهن عراق سوریه ایران حزب الله رئیس جمهور سوریه لبنان چین حمل و نقل ایران و سوریه ایران و عراق جمهوری اسلامی جمهوری اسلامی ایران ایران حزب الله راه آهن رژیم صهیونیستی سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از انجام عملیات ضد صهیونیستی در شهر الرمله در سرزمین‌های اشغالی فلسطین خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه های رژیم صهیونیستی از مجروح شدن یک شهرک نشین صهیونیست بر اثر حمله با چاقو در شهر رمله خبر دادند و افزودند در این حمله که بعدازظهر امروز (جمعه) انجام شد، یک زن شهرک‌نشین صهیونیست به شدت مجروح شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی عامل این حمله توسط پلیس رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

کلیپ‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی لحظه شلیک نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی به سمت یک جوان فلسطینی را نشان می‌دهد که ادعا شده این جوان، حمله با چاقو را انجام داده است.

پلیس رژیم صهیونیستی تاکنون هویت عامل این حمله را اعلام نکرده است.

پیشتر نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه اعلام کردند که یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، هدف حمله با سلاح سرد قرار گرفت.

به گفته این رسانه‌ها، مجری این عملیات به شهادت رسیده است.

دو روز پیش از آن نیز رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی از وقوع عملیات ضدصهیونیستی در شهر اشغالی قدس خبر داد و اعلام کرد که یک عملیات زیرگیری با خودرو در قدس روی داده و دو نفر زخمی شده اند.

به گفته این رادیو، یک قبضه سلاح دست ساز نیز در محل حادثه یافت شده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • عقب‌نشینی تیپ «ناحال» و دور تازه شکست‌های اسرائیل در غزه
  • عقب‌نشینی تیپ «ناحال» و دور تازه شکست‌های اسرائیل در غزه
  • نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین
  • عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین
  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی