Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا سلیمانی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه سهمیه تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی این شهرستان در این مدت 34 میلیارد و 830 میلیون ریال بوده ادامه داد: با افزایش و جذب به موقع اعتبارات ، 456 نفر از متقاضیان از این تسهیلات بهره مند شدند که حدود 306 درصد افزایش جذب اعتبارات در این بخش را شاهد بوده ایم که در نوع خود بی سابقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه این تسهیلات در زمینه تهیه ، تامین و تجهیز ماشین آلات کشاورزی به کشاورزان منطقه پرداخت شده افزود: شهرستان آستانه اشرفیه در زمینه جذب و پرداخت تسهیلات بخش توسعه مکانیزاسیون رتبه نخست استان گیلان را به خود اختصاص داده است .
سلیمانی اظهار داشت: هم اکنون این شهرستان از وجود 760 دستگاه ماشین نشاء کار ، 751 دستگاه تراکتور ، 610 دستگاه کمباین ، 9 هزار و 650 دستگاه انواع تیلر و یک هزار و 880 دستگاه انواع موتور پمپ برخوردار است .
وی در ادامه تسهیل در عملیات کاشت ، داشت و برداشت محصولات کشاورزی به خصوص برنج و بادام زمینی را از اهداف توسعه بخش مکانیزاسیون کشاورزی این منطقه عنوان و ابراز امیدواری کرد با رشد ماشین آلات کشاورزی در این شهرستان شاهد رونق تولید و افزایش درآمد کشاورزان منطقه باشیم.
شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن حدود 30 هزار هکتار از زمین های کشاورزی شامل برنج ، بادام زمینی، چای ، انواع محصولات باغی ، صیفی جات یکی از قطب های مهم کشاورزی گیلان است .
این شهرستان با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای 105 روستاست و در شرق استان واقع شده است.
7287
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بخش کشاورزی چای زمین محصولات کشاورزی آستانه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۷۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فلارد گفت: یکی از مهمترین مطالبات کشاورزان شهرستان فلارد پس از دو دهه انتظار، محقق شد و طرح فلارد یک کلید خورد.
رستمی افزود: طرح فلارد یک در سال جهش تولید با مشارکت مردم، با همکاری آب منطقه‌ای استان، سازمان جهاد کشاورزی، بخش خصوصی و کشاورزان روستای سندگان با ۴۱۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که باعث اشتغالزایی ۲۵۰ نفر بصورت مستقیم خواهد شد.
سید ابوالحسن عدنانی مدیر روابط عمومی آب منطقه‌ای استان هم گفت: این طرح با هدف مدیریت روان آب‌های شهرستان فلارد برای زمین‌ها و باغات بالا دست، آبی معادل ۱۷۰ لیتر در ثانیه ۲۴۵ هکتار (۲۰۰ هکتار زراعت و ۴۵ هکتار باغ) را پوشش خواهد داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران
  • مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در آستانه اشرفیه
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • تعطیلی جایگاه زباله غیر مجاز دستک آستانه اشرفیه
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • تحویل ۱۱ دستگاه ادوات کشاورزی به بهره برداران شهرستان آوج
  • تجلیل مردم آستانه اشرفیه از پلیس در حمایت اجرای «طرح نور»
  • رزن و درگزین باید با مشارکت مردم از کشاورزی به سمت صنعتی شدن برود
  • بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت همکاری کنند
  • افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد