Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@03:21:01 GMT

محموله کمک‌های مردمی قزوین به مناطق سیل‌زده ارسال شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۷۵۱۰

محموله کمک‌های مردمی قزوین به مناطق سیل‌زده ارسال شد

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: محموله کمک‌های مردمی این استان در قالب یک دستگاه کامیون به مناطق سیل زده ارسال شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود ارجینی در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار کرد: کمک‌های غیر نقدی مردم نوعدوست هر یک روز در میان پس از جمع آوری و تفکیک و بسته بندی مناسب با همکاری رانندگان خیر به استان‌های خوزستان ولرستان ارسال میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: روز گذشته محموله ای به ارزش بیش از 3 میلیارد ریال کمک های غیر نقدی مردم نوعدوست استان به مناطق سیل زده خوزستان ارسال شد

این مسئول عنوان کرد: این کمک ها شامل 34 قلم کالا مشتمل بر ست‌های بهداشتی، البسه، مواد شوینده، فرش، پتو و مواد غذایی است که برای کمک به سیل زدگان این استان ارسال شد.

وی با اشاره به ادامه جمع آوری کمک‌های مردمی، گفت: عموم مردم می‌توانند کمک‌های نوع دوستانه خود را از قبیل موادغذایی که زمان مصرف بیش از 6 ماه دارند، پوشاک نو و اقلام بهداشتی در راستای کمک به هموطنان سیل زده به جمعیت هلال و یا خانه‌های هلال تحویل دهند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان اشاره کرد: مردم نوع دوست استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 99999 نزد تمام بانک‌ها واریز کنند، همچنین شماره کارت 6104337999999996 بانک ملت به نام هلال احمر و 5894631850259730 بانک رفاه و شماره گیری کد دستوری #112 *780 * از دیگر راه‌های واریز کمک‌های نقدی به هموطنان سیل زده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۷۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت کیهان از ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند

به گزارش خبرگزارش خبرآنلاین، روزنامه کیهان نوشت:

درحالی‌که این روزها یکی از افراد نزدیک به عبدالحمید همراه با خانواده خود در یکی از هتل‌های گران‌قیمت تهران اقامت داشته و علاوه‌بر استفاده از امکانات لاکچری در مراکز خرید سوپر لوکس پرسه می‌زند ارسال کمک‌های مردمی به‌حساب مولوی پرحاشیه شهر زاهدان غیرقابل‌قبول بوده و نشان از بی‌درایتی مسئولان برگزاری مسابقه(گلریزان) و متولیان آن است.

۲۷۳۰۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902893

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • آکسیوس: آمریکا ارسال کمک‌های نظامی به اسرائیل را متوقف کرد
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد؛ نگرانی در کابینه رژیم صهیونیستی
  • آکسیوس : تعویق ارسال محموله سلاح از آمریکا به اسرائیل
  • آکسیوس : آمریکا تحویل یک محموله مهمات به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • آمریکا ارسال محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک‌های مردمی به حساب عبدالحمید
  • ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید کیهان را شاکی کرد /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند