Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:38:44 GMT

رییس‌ رژیم صهیونیستی نتایج نهایی انتخابات را دریافت کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۰۵۵۷

رییس‌ رژیم صهیونیستی نتایج نهایی انتخابات پارلمانی این رژیم را دریافت کرد و قرار است به زودی رسماً بنیامین نتانیاهو را مکلف به تشکیل کابینه کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از «تایمز آو اسرائیل»، روون ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی نتایج نهایی انتخابات کنست را امروز (چهارشنبه) به طوری رسمی دریافت کرد.

رئیس رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه اعلام کرده بود که امروز از رهبر حزب لیکود خواهد خواست دولت جدید این رژیم را تشکیل دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنیامین نتانیاهو، رهبر حزب لیکود در انتخابات اخیر بیشترین کرسی‌ها را از آن خود کرد.

رئیس رژیم صهیونیستی پیش‌تر اعلام کرد، اکثریت اعضای کنست به او توصیه کرده‌اند که نتانیاهو دولت جدید را تشکیل دهد. بدین ترتیب نتانیاهو یک گام اساسی به آغاز پنجمین دوره نخست‌وزیری خود نزدیک شد.

بر اساس قوانین رژیم صهیونیستی، رئیس این رژیم رهبر یکی از احزاب را که دارای بیشترین صلاحیت برای تشکیل ائتلاف حاکم باشد، به عنوان مأمور تشکیل کابینه معرفی می‌کند. ریولین گزینه مورد نظر خود را به زودی به طور رسمی اعلام خواهد کرد.

ائتلاف احزاب راست در حال حاضر از ۶۵ کرسی در کنست برخوردار است که از حداقل مورد نیاز برای داشتن اکثریت، چهار کرسی بیشتر است. حریف اصلی نتانیاهو در انتخابات اخیر گانتس بود که حزبش ۳۵ کرسی به دست آورد. در صورتی که نتانیاهو ظرف ۴۲ روز نتواند دولت تشکیل دهد، این کار به گانتس محول خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رژيم صهيونيستي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۰۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه کاخ سفید، رئیس‌ جمهور آمریکا و نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه درباره رفح گفتگو کردند.

در بیانیه صادره از سوی کاخ سفید در این خصوص آمده است: رییس جمهور بایدن امروز با نخست وزیر نتانیاهو صحبت کرد. رییس جمهور بایدن نخست وزیر را در مورد تلاش ها برای تضمین توافق اسیران، از جمله از طریق گفتگوهای جاری امروز در دوحه قطر مطلع کرد.

بیانیه مذکور بدون اشاره به جزییات بیشتر اضافه کرد: رئیس جمهور موضع صریح خود در مورد رفح را تکرار کرد.

کد خبر 6098714

دیگر خبرها

  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • لاپید کابینه رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد گرفت
  • طالبان خواستار دریافت کرسی در سازمان جهانی بهداشت
  • نتانیاهو در دو راهی سخت آتش‌بس یا استعفا
  • نتانیاهو در دو راهی آتش‌بس یا استعفا
  • آمریکا یک محموله مهمات به اراضی اشغالی را تعلیق کرد
  • نتایج فاجعه بار سوناک و محافظه کاران در انتخابات محلی انگلیس
  • درخواست ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو در کنگره
  • درخواست نمایندگان کنگره آمریکا برای ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو
  • درخواست اساتید دانشگاه اموری برای اخراج رئیس دانشگاه