Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل ازروابط عمومی بانک پارسیان، رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان، روز یکشنبه 25 فروردین ماه سال جاری در جلسه شورای هماهنگی بانک های خوزستان حضور یافت و بر اهتمام ویژه شبکه بانکی برای رفع نیازهای ضروری و کمک به عادی سازی زندگی مردم این استان، خصوصا مردم خسارت دیده از سیل تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کورش پرویزیان در نشست کمیسیون هماهنگی بانک های استان خوزستان، که با حضور مدیران عامل بانک های دولتی وخصوصی به منظور بررسی چگونگی مشارکت بانک ها در کمک به هموطنان مناطق سیل زده برگزارشد، با تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه بانک ها برای بهبود وضعیت هموطنان مناطق سیل زده، گفت : خوزستان مهد علم، دانش، ایثار و فداکاری است و مردم این استان شایسته بهترین خدمات هستند، لذا شبکه بانکی باید به این موضوع اهتمام ویژه ای داشته باشد.
دکتر پرویزیان همچنین با حضور در استانداری این استان در نشست مشترکی با استاندار،  شرکت کرد  و همچنین از سایت مانیتورینگ سازمان آب و برق خوزستان بازدید و از نزدیک در جریان وضعیت سدها قرار گرفت.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۰۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک

رسول گرمسیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بعد از سال‌ها شاهد بودیم اهواز در دو سه سال گذشته میزبانی‌های زیادی را در زمینه ورزشی گرفته که جا دارد از ریاست کشتی خوزستان «رمضان جمالپور» و آقای زمانپور تشکر کنیم.

وی عنوان کرد: احتمال اینکه ۵ وزن از ۶ وزن خوزستانی‌ها به المپیک بروند، بسیار زیاد است که این امر را مدیون تلاش‌های متولیان امر هستیم.

ملی پوش کشتی فرنگی اضافه کرد: مردم خوزستان به کشتی فرنگی علاقه مند هستند و مربیان زحمت کشی و سازنده خوبی در این استان وجود دارد.

وی اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا که ۲ سال پیش برگزار شده بود، توانستم مدال طلا را کسب کنم و می‌خواستم در چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام تختی مدال طلای خود را تکرار کنم که در فینال با داروی نادرست، مدال طلای من به نقره تبدیل شد.

ملی پوش کشتی فرنگی گفت: بیش از ۱۵ تا ۲۰ سال است که در سطح بالا کشتی می‌گیرم و نماینده مردم خوزستان و کشورم ایران هستم و این قول را می‌دهم که یک مدال جهانی کسب کنم.

کد خبر 6089940

دیگر خبرها

  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • برات الکترونیکی رونمایی شد | جزئیات و اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه