Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@01:56:49 GMT

چشم امید مستضعفان به ارتش و سپاه است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۵۹۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، آیت اله عابدینی امام جمعه قزوین در مراسم روز ارتش که با حضور مسوولان استانی، برگزار شد ضمن تبریک ایام شعبانیه بیان کرد: روز ارتش، نمایانگر اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است که امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی گفت: مردم ما وقتی در جریان ویژگی های نیروهی مسلح قرار گیرند قدر ان را بیشتر خواهند دانست و بیشش از پیش پشتیبان آنان خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: یکی از ویژگی های نیروهای مسلح این است که بنیانگذار آن، خداوند متعال است. در هیچ کجای عالم چنین ارتشی با خصوصیات الهی یجاد نشده است.

آیت اله عابدیدی با اشاره به آیات قرآن مجید در خصوص ویژگی های لشگر الهی عنوان کرد: خداوند در قرآن فرموده کسانی را که در صفوف مسحکم می جنگند را دوست می دارد و این از ویژگی های نیروهای مسلح دینی جمهوری اسلامی است.

وی افزود: زمانیکه در جنگ تحمیلی همه دنیا در مقابل ما ایستاده بودند، تنها خداوند بود که ما را یاری کرد . یکی دیگر از ویژگی نیروهای مسلح دینی، این است که مردم حامی و پشتیبان این نیروها هستند. عالم مستضعفان دعاگوی نیروهای مسلح و پشتیبان آن هستند و این معنا را در کشورهای اسلامی منطقه و جهان می بینیم که دلگرم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: انسجام و اتحاد بین نیروهای مسلح بسیار عالی بوده و در هیچ کجای جهان این همدلی را نمی توان مشاهده کرد و محور انسجامشان ولی فقیه و مقام معظم رهبری دینی است و نیروهای مسلح را فقط از روی لباس آنها را می شناسیم وگرنه هیچ تفاوتی بین آنها نیست و حامی تمام مستضعفان عالم است.

 

ایت الله عابدینی افزود: امام فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود، در سیل اخیر ارتش و سپاه نبودند معلوم نبود چه فاحعه ای رخ می داد نیروهای مسلح همیشه در میدان و خط مقدم هستند و در آینده ارتش مستضعفین پیروز میدان خواهند بود و زمینه ساز منجی عالم بشریت خواهند بود.
نماینده ولی فقیه در استان در پایان گفت: ارتش و سپاه نقطه عظمت اسلام و انقلاب هستند و در آینده نیز دنیا به بزرگی این فرزندان انقلاب احترام خواهند گذاشت.

 

1010/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۵۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «سرگئی لِبِدف» هماهنگ‌کننده عملیات‌های مخفی ارتش روسیه در منطقه نیکولایف اعلام کرد که نیروهای مسلح روسیه بامداد امروز یکشنبه یک کارخانه کشتی‌سازی و هتلِ محل اقامت مزدوران انگلیسی‌زبان ا رتش اوکراین را هدف قرار دادند.

لِبِدف دراین‌باره گفت: ساکنان نیکولایف گزارش دادند که انفجارهایی را در کارخانه۶۱ و مناطق پیرامون آن شنیده‌اند؛ جایی که تفنگداران دریایی ارتش اوکراین در آن ساکن بودند؛ قایق‌های بدون سرنشین نیز در این منطقه مونتاژ می‌شدند.

وی اشاره نکرد که در این حمله موشکی چند نفر از مزدوران ارتش اوکراین کشته شدند.

وزارت دفاع روسیه دیروز شنبه نیز پ در گزارش روزانه خود اعلام کرد که واحدهای بخش غرب نیروهای مسلح روسیه ۹ حمله ارتش اوکراین را دفع کردند. واحدهای یگان جنوب روسیه، دو منطقه جدید در دونتسک را آزاد کردند و موفق به بهبود مواضع خود در این محور شدند.

بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، در درگیری در محور غرب، ارتش اوکراین بیش از ۲۵۵ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد که واحدهای شرق نیروهای مسلح روسیه، با بهبود موضع نظامی خود در این منطقه دو تانک ارتش اوکراین را نیز منهدم کردند. اوکراین حدود ۸۲۵ نیروی نظامی خود را از دست داد

کد خبر 6090540

دیگر خبرها

  • ارتش یمن لحظه حمله به کشتی اسرائیلی را منتشر کرد+فیلم
  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد