Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مديرعامل بانک توسعه تعاون گفت: پشتيباني و حمايت مالي از سيل‌زدگان استان ايلام و ساير استان‌هاي آسيب‌ديده بر اساس وظيفه مسئوليت اجتماعي از اولويت‌هاي بانک توسعه تعاون است.
به گزارش خبرگزاري آريا، حجت اله مهديان رئيس هيئت‌مديره و مديرعامل بانک توسعه تعاون که صبح امروز به همراه کبيري معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي به استان ايلام سفرکرده بود، بابيان مطلب فوق اظهار داشت: بانک توسعه تعاون در چارچوب مسئوليت اجتماعي و همچنين به‌موجب تأکيد وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي مبني بر حمايت همه‌جانبه از هم‌وطنان سيل اخير، ضمن اتخاذ تدابير لازم، برنامه‌هاي مهمي را در جهت کمک نقدي و غير نقدي و همچنين اعطاي تسهيلات اعتباري به آسيب ديدگان سيل‌زده به مرحله اجرا درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهديان در همين رابطه افزود اين بانک علاوه بر فراهم نمودن شرايط لازم جهت تخصيص پرداخت تسهيلات اعتباري به تعداد 1500 فقره در قالب پرداخت وام قرض‌الحسنه 50 ميليون ريالي، وام جعاله تعمير مسکن 150 ميليون ريالي براي مردم سيل‌زده استان ايلام و ارسال کمک‌هاي نقدي و غير نقدي در قالب تهيه مواد غذايي و بهداشتي جهت ارسال به روستاهاي مارجين و شهرستان سيروان اين استان و همچنين افزايش مجموع کمک‌هاي نقدي و غير نقدي به مردم سيل‌زده استان‌هاي کشور ازجمله استان ايلام از رقم 5 ميليارد ريال به 25 ميليارد ريال، اقدام به‌ پيش‌بيني بخشودگي 6 درصدي جرائم تأخير و استمهال تسهيلات پرداختي قبل از وقوع حادثه و اعطاي تنفس متناسب با شرايط متقاضي و بخشش جرائم ديرکرد مطالبات غير جاري در کليه بخش‌هاي اقتصادي نمود.
وي در ادامه به اقدامات ديگر اين بانک در قالب معرفي دو طرح " اميد " و "وفاق " در جهت فراهم نمودن امکان مشارکت مردم و بانک در جهت کمک‌رساني به سيل‌زدگان اشاره نمود و در همين باره افزود دو طرح مذکور در جهت فراهم نمودن امکان مشارکت مردم و بانک در جهت کمک‌رساني به سيل‌زدگان مي‌باشد. رئيس هيئت‌مديره و مديرعامل بانک توسعه تعاون در خصوص طرح اميد اظهار داشت: طرح اميد در جهت اعطاي کارت اعتباري به سيل‌زدگان جهت خريد کالاي ايراني مي‌باشد که در اين راستا بانک توسعه تعاون اقدام به پرداخت تسهيلات اعتباري به مبلغ 500 ميليون ريال با نرخ حداقل 10 درصد جهت خريد کالاي ايراني و تجهيز وسايل و ملزومات زندگي عزيزان سيل‌زده مي‌نمايد
وي در ارتباط با طرح وفاق يادآور شد: اين طرح جهت پرداخت وام به حاميان سيل‌زدگان در نظر گرفته‌شده است و در همين رابطه افزود: بانک توسعه تعاون در قالب اين طرح اقدام به پرداخت وام براي اشخاص حقيقي تا سقف 50 ميليون ريال با دوره بازپرداخت حداکثر 50 ماهه مي‌نمايد ضمن آنکه پرداخت وام به سازمان‌ها، نهادها و ارگان‌هاي مختلف با تعيين مبلغ مساعدت کارکنان داوطلب خود به‌صورت جمعي جهت مشارکت در اين طرح حمايتي و واريز به‌حساب سازمان بهزيستي پيش‌بيني گرديده است.
مهديان اختصاص يک روز از حقوق اعضاي هيئت‌مديره، مديران ستادي و استاني و کارکنان بانک توسعه تعاون به سيل‌زدگان واعلام شماره‌حساب به‌منظور مشارکت کارکنان و خانواده همکاران بانک توسعه تعاون به‌منظور واريز کمک‌هاي نقدي خود و تخصيص شماره‌حساب و شماره کارت به نام سازمان بهزيستي به‌منظور امکان مشارکت هرچه‌بهتر و بيشتر کارکنان و خانواده‌هاي همکاران بانک توسعه تعاون با خسارت ديدگان سيل و همچنين اعلام شمار ه حساب و شماره کارت کمک‌هاي مردمي سازمان جمعيت هلال‌احمر جمهوري اسلامي ايران نزد بانک توسعه تعاون جهت مشارکت و واريز نقدي مردم را از ديگر اقدامات اين بانک جهت حمايت، مساعدت و کمک به مردم سيل‌زده کشور ازجمله استان ايلام يادکرد و دراين‌باره گفت: همدلي صميمانه با مردم سيل‌زده يک تکليفي الهي، انساني و سازماني است و کمک‌ها، تسهيلات بانک‌ها و حمايت و مساعدت سازمان‌هاي دولتي مي‌تواند نقش موثري را در التيام بخشي به آسيب ديدگان و بازگرداندن آن‌ها به زندگي عادي و همچنين ترميم و بازسازي مناطق بحران‌زده ايفاء نمايد.
مديرعامل بانک توسعه تعاون تلاش داوطلبانه و جهادي اقشار مختلف اجتماعي و سازمان‌ها و نهادهاي گوناگون دولتي و خصوصي را در مديريت هر چه‌بهتر وضعيت مناطق سيل‌زده را ستود و در ادامه خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون صرف‌نظر از تکاليف و مأموريت‌هاي قانوني خود در جهت حفظ و ايجاد اشتغال وظيفه خطيري را نيز به هنگام وقوع حوادث طبيعي در جهت تحقق مسئوليت اجتماعي بر عهده دارد.
شايان‌ذکر است سومين جلسه شوراي هماهنگي مديران دستگاه‌هاي تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان ايلام با حضور سليماني دشتکي استاندار ايلام، کبيري معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي و حجت اله مهديان رئيس هيئت‌مديره و مديرعامل بانک توسعه تعاون و ساير مديران استان برگزار شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۲۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد

سید محمد اعتماد اعجازی امروز در نشست با کادر مراکز بهداشت اردبیل گفت: با توجه به سرانه پایین فضاهای درمانی و بهداشتی در اردبیل توسعه آن‌ها در اولویت برنتمه‌ها قرار دارد.

فرماندار شهرستان اردبیل با بیان اینکه چندین پروژه در این راستا در دست اجرا است، افزود: بیمارستان نجف‌زاده یکی از این پروژه‌ها است که در حال حاضر پیشرفت خوبی را در این پروژه شاهد هستیم.

به گفته او، با راه اندازی این پروژه گام بزرگی در توسعه فضاهای بهداشتی در شهرستان اردبیل برداشته می‌شود.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: در حال حاضر خیلی از حوزه‌ها به مساُئل اقتصادی گره خورده است و این امر با ورود بخش خصوصی و توسعه اشتغال در حال اجرا است.

او با اشاره به حمایت از سرمایه‌گذاران برای توسعه و عمران اردبیل گفت: در این راستا روند سرمایه‌گذاری در شهرستان تسهیل شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • حمایت یک هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است