Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرج - ايرنا - نماينده ولي فقيه در البرز و امام جمعه کرج گفت: امروز ملت ايران قدرتمندانه تر از هميشه با اتکا به قرآن ، عترت و تمام توان خود در برابر دشمنان ايستاده است.

به گزارش ايرنا آيت الله سيد محمد مهدي حسيني همداني در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه کرج با تبريک فرار رسيدن نيمه شعبان و سالروز ميلاد باسعادت امام عصر (عج) افزود: انقلاب اسلامي زمينه ساز ظهور است و کسي که خودش را منتظر مي داند بايد تلاش کند تا احکام الهي در جامعه پياده شود و در برابر فساد بايستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد:نيمه شعبان روز جهاني مستضعفان است و امام(ره) و مقام معظم رهبري نيز همواره بر اين نامگذاري تاکيد داشته اند چرا که انقلاب اسلامي مقدمه حکومت جهاني وليعصر(عج) و انتظار فرج بالاترين عبادات است.
وي اضافه کرد: سلطه گري و بي عدالتي با ظهور امام زمان (عج ) از بين مي رود و براي رسيدن به اين انقلاب اگر خود را منتظر مي دانيم بايد تلاش کنيم تا مقدمات تمدن نوين اسلامي که همان روز جهاني مستضعفان است تحقق يابد که لازمه آن عمل به دستورات قرآن و اجرايي شدن دستورات اسلامي است.
حسيني همداني گفت: منتظر بايد اهل تقوي باشد و به دستورات خداوند توجه کند که از برکات نظام اسلامي توجه به قرآن است.
وي تاکيد کرد که در تمام صفحات قرآن کريم دشمن شناسي درون و بيرون به ما ياد داده شده است.
خطيب جمعه کرج با بيان اينکه قدم اول آن روز موعود با انقلاب اسلامي برداشته شده است ، اظهار داشت: پس بايد روش و سبک زندگي ما نيز در مسير تشکيل حکومت جهاني باشد.
وي افزود: از زمان پيروزي انقلاب اسلامي، صداي ما آرام آرام به گوش جهانيان به خصوص مستضعفان رسيد که پس از آن هجمه عظيمي از سوي دشمنان عليه ما شکل گرفت و در حال گسترش است.
حسيني همداني ادامه داد: بيداري اسلامي و انسجام ملت هاي مسلمان و غير مسلمان و تشکيل گروه هاي مبارز براي ريشه کن کردن ظلم قدم ديگري است که براي تحقق وعده خداوند است.
وي گفت: پيروزي بزرگ و برقراري عدالت در تمام عالم تنها به دست امام زمان (عج) شکل خواهد گرفت و محقق مي شود.
حسيني همداني افزود: با پيروزي انقلاب اسلامي به عنوان گام نخست تحقق انقلاب مهدي موعود(عج) طي چهل ساله گذشته دشمنان با تمام قوا به مبارزه با اسلام و شيعه پرداختند.
خطيب جمعه کرج اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در ديدار اخير خود با قاريان برجسته بين المللي مطرح کردند که دشمنان نفس هاي آخرشان را مي کشند.
وي گفت : رهبر معظم انقلاب در ديدار اخير خود با قاريان بر اين نکته که انقلاب اسلامي مقدمه ظهور است، تاکيد داشتند.
امام جمعه کرج گفت: اسلام ناب اسلامي است که سلطه گران از آن بترسند نه اينکه به وسيله آن براي از بين بردن ديگران، با استکبار شريک و همکار شوند، اسلام عربستاني که با قدرت هاي پليد منطقه شريک شود و دستش به خون مظلومان آغشته است، اسلام نيست.
حسيني همداني افزود: اسلامي که مستضعفان به آن اميدي نداشته باشند، اسلام نيست، انقلاب ما که در مسير انقلاب حضرت حجت (عج ) است و دشمنان چه از طريق داخلي و چه از طريق فشارهاي خارجي سعي مي کنند تا به ما فشار آورده تا در آرمان هاي انقلاب و نظام ما نقوذ کنند.
وي گفت: اگر دست از حمايت از مستضعفان و مقابله با استکبار کشيده شود ديگر اين انقلاب اسلامي نخواهد بود، تا زمان حضور حضرت حجت (عج ) ملت ايران در مسير آرمان هاي والاي انقلاب خستگي ناپذير خواهدا بود.
امام جمعه کرج در بخش ديگري از سخنان خود به بياينه گام دوم انقلاب اشاره و اظهار داشت: در اين بيانيه رهبري معظم انقلاب به جوانان مومن و انقلابي و تمامي اقشار جامعه تذکر داشته اند که اجازه ندهند که مساله انتظار در معرض تحريف قرار گيرد.
حسيني همداني افزود: در اين بيانيه مطرح شده که ماموريت اصلي جوانان ايجاد تمدن نوين اسلامي است و اينکه مسيرانقلاب بايد به گونه اي باشد که به انقلاب امام زمان(عج) برسد.
وي ادامه داد: در اين مسير سنگ اندازي هايي نيز صورت مي گيرد که لازمه کساني که در اين مسير حرکت مي کنند اين است که صبور باشند.
نماينده ولي فقيه در البرز در ادامه به بارندگي هاي اخير کشور اشاره کرد و بيان داشت: نخست وزير ملعون رژيم صهيونيستي يک ليوان برداشت و مدعي شد که در آينده نزديک قوميت ها در ايران به خاطر اين يک ليوان با يکديگر درگير مي شوند.
وي افزود: اما امروز به لطف خداوند سراسر ايران سرسبز است، اين به برکت خداوند متعال بود که از اهل ايمان در برابر دشمنان دفاع مي کند، کمبود آب جبران شد.
امام جمعه کرج گفت: اگر چه عده اي مي گويند که مديريت ما بود که رودخانه و تالاب ها پر شدند اما
بايد بپذيريم که برکت و لطف خداوند بوده است.
** تمام ارتش آمريکا به عنوان ترويست اعلام شود
امام جمعه کرج در بخش ديگري از سخنانش از رسانه هاي جمعي خواست تقوي را رعايت کنند و مطالب گفته شده در نماز جمعه با دقت منتشر کنند.
حسيني همداني به بخشي از سخنان خطبه هاي هفته گذشته خود اشاره کرد و گفت: زماني که آمريکا سپاه را به عنوان تروريست اعلام کرد ما نيز بيان کرديم که تمام ارتش آمريکا بايد تروريست اعلام شود.
وي تاکيد کرد که بايد تمام ارتش آمريکا به عنوان تروريست در جهان معرفي شود.
حسيني همداني در ادامه به موضوع کودتا در سودان اشاره کرد و بيان داشت: اين کودتا نتيجه اعتماد به آمريکا و دشمنان بوده و يکي از جلوه هاي درس آموزي براي سياستمداران و مسئولان است.
وي ادامه داد: حرکت و انقلاب جديدي از سمت آفريقا شروع شده که اين حرکت براي عربستان و کشورهاي مرتجع منطقه و دوستداران عربستان تهديد جدي است و با کودتا در سودان يک اقدام پيشگيرانه کردند.
امام جمعه کرج گفت: با وجود اينکه عمر البشير از مباني سياست خارجي خودش عقب نشيني کرد و وارد مذاکره با آمريکا شد و به عربستان اعتماد کرد ليکن نتيجه اين اعتماد به سقوطش انجاميد.
نماينده ولي فقيه در البرز افزود: اين موضوع درس بزرگي براي برخي سياستمداران است که به دشمنان اعتماد نکنند.
**تلاش هاي سربازان گمنام امام زمان (عج) جاي قدرداني دارد
حسيني همداني در بخش ديگري از سخنان خود به يکم ارديبهشت روز سربازان گمنام امام زمان (عج) اشاره کرد و اظهارداشت: کساني که با تمام سختي ها و با اخلاص تمام از کشور و نظام مقدس جمهوري اسلامي و حتي برون مرزي دفاع مي کنند تا آرامش و امنيت را براي کشور فراهم شود تلاش هاي آنان جاي قدرداني دارد.
وي ادامه داد: دوم ارديبهشت ماه 58 سالروز فرمان تاريخي امام(ره) براي تشکيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با ماموريت نگهباني از انقلاب و دستاوردهاي انقلاب است و امروز ما قدردان سپاه هستيم.
امام جمعه کرج گفت: سپاه در آن مقطع به گونه اي عمل کرد که امام (ره) فرمودند که اي کاش من نيز سپاهي بودم و رهبري معظم انقلاب نيز از سپاه به عنوان دستگاه برجسته که در خط مقدم مواجه دشمنان است تشکر کرده اند.
وي به فرا رسيدن پنجم ارديبهشت ماه آغاز هفته کار و کارگر اشاره کرد و افزود: کارگران يکي از مهم ترين ارکان پيشرفت کشور هستند که امام (ره) آنها را به عنوان ستون فقرات ياد کرده که تلاش مي کنند تا چرخه توليد و اقتصاد کشور از کار نيفتد.
حسيني همداني در بخش ديگري از سخنان خود به برگزاري مراسم روز جوان در استان البرز اشاره و خاطر نشان کرد: از تمام دستگاه هايي که در برگزاري اين مراسم شرکت داشتند تشکر مي کنيم.
وي بيان داشت: مسئولاني که در اين مراسم شرکت نکردند که به طور حتم کار مهمتري داشتند يا جوانان دغدغه اصلي آنها نبوده اند.
آيت الله حسيني همداني ادامه داد: عده اي سياسي فکر کردند و متوجه نشدند که اشتباه فکر مي کنند، دستگاهي که مربوط به جوانان است در اين مراسم شرکت نداشت و کمکي نيز نکرد، اين فرصت را ناديده گرفتند و اين حرکات از ذهن مردم پاک نخواهد شد.
7414/ 6155
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۶۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری فرهیختگان در غرب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماز عبادی سیاسی جمعه در دیگر شهرهای استان نیز برگزار و خطیبان جمعه به تبیین مهمترین مسائل داخلی و خارجی پرداختند.

خطیب جمعه ساوه با گرامیداشت هفته معلم و کارو کارگر و سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری / به دیدار رهبر معظم انقلاب با فرهنگیان اشاره کرد و گفت دوازده سال دوره دانش آموزی بزرگترین فرصت برای نهادینه کردن ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به نسل نوجوان است که امروز بتواند مقابله توطئه دشمن آگاه باشد.

----------
حجت الاسلام میر صادقی امام جمعه خمین با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی ریشه در مفاسد اقتصادی، احتکار و سو تدبیر دارد گفت: مبارزه با سوداگران و برهم زنندگان امنیت اقتصادی نیازمند ترسیم نقشه روشن است چرا که جنگ اقتصادی بخشی از جنگ ترکیبی علیه نظام اسلامی است و پیروزی در این میدان نیازمند عملیاتی ماننده وعده صادق است.
---------
امام جمعه کمیجان به تحولات سیاسی منطقه و جهان اشاره کرد و گفت دنیا شاهد افول و شکست رژیم غاصب صهیونیستی است و ایستادگی جبهه مقاومت موجب بیداری و آگاهی گروه‌های مختلف جهان بویژه دانشجویان از جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیست و امریکاه شده است.
---------
حجت‌الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شازند گفت حوادث این روز‌های دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و اعلام حمایت دانشجویان این دانشگاه‌ها از مظلومان فلسطین و انزجارازجنایات وحشیانه صهیونیست‌ها رویدادی بی سابقه را رقم زده است.
---------
خطیب جمعه زرندیه با اشاره به پیشرفت‌های ایران در بخش‌های مختلف گفت / اکنون که ملت بزرگ ایران قدردان نیرو‌های مسلح کشور بخاطر اجرای عملیات وعده صادق هستند به همین خاطر از دولت امید دارند با اجرای وعده صادق اقتصادی مشکلات اقتصادی را برطرف کند.
----------
امام جمعه اشتیان با اشاره به اعلام انزجار دانشجویان امریکا و اروپا از جنایات صهیونیست و حمایت امریکا از ان‌ها گفت: استکبار جهانی همواره در برابر بیداری ملت‌ها احساس خطر می‌کردند و هر جریانی که با بیداری ملت‌ها قد علم کرد، نظام مستکبر بدنبال خاموش کردن آنها است.
---------
حجت الاسلام سوری امام جمعه فراهان مشکلات اقتصادی و تورم را یکی از دغدغه‌های مهم مردم و جامعه دانست و گفت همانطور که کشور و بویژه نیرو‌های مسلح با عملیات وعده صادق اقتدار ایران را نشان دادند / قوای سه گانه و مسئولان ارشد کشور هم باید با اقدامات موثر و نقطه زند مشکلات اقتصادی را برطرف کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • مقام یمنی: حمله ایران به اسرائیل اثرگذار، قدرتمندانه و تاریخی بود