Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@03:14:24 GMT

آموزش و تربیت بیش از ١٥٠ حافظ کل قرآن در شاهرود

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۲۳۴۹

آموزش و تربیت بیش از ١٥٠ حافظ کل قرآن در شاهرود

به گزارش ایکنا از سمنان، نیره عامریان، مدیر موسسه جامعه القرآن‌کریم شاهرود امروز 31 فروردین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیش از ۱۵۰حافظ کل قرآن در این موسسه آموزش دیده‌اند اظهار کرد: بیشترین حافظ آموزش دیده در این موسسه در رده سنی جوانان هستند که مربیان این موسسه از قرآن آموزان همین موسسه هستند که حفظ کل قرآن را در این موسسه آموزش دیده اند و همگی موفق و برتر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۲۵ نفر از مربیان موسسه در زمینه آموزش و برنامه‌های فرهنگی نیز فعالیت دارند که این برنامه‌ها در طول سال و مناسبت‌های مختلف در شهرستان شاهرود برگزار می‌شود که موسسه جامعه القرآن کریم شاهرود در سه بخش نوجوانان، جوانان و بزرگسالان فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی دارد.

عامریان با تاکید بر اینکه اخلاص و ارزش‌گذاری در اهداف و اولویت بندی، قرآن را سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی قرار دادن و انس با قرآن کریم از مهمترین عوامل موفقیت این موسسه است اذعان کرد: هدفمند بودن برنامه‌ها و شرکت در دوره‌های متعدد آموزشی و ارتباط با استادان مختلف از دیگر عوامل موفقیت موسسه جامعه القرآن کریم شاهرود است.

مدیر موسسه جامع القرآن شاهرود با اشاره به اینکه آموزشهای مدارس و دانشگاهها و سایر رسانه‌ها باید همگام با سبک زندگی اسلامی باشد و همه باهم و با یک هدف برای ارتقای جامعه اسلامی حرکت کنند یاداورشد: آموزش خانواده‌ها در بخش سبک زندگی اسلامی، معرفی خانواده‌های موفق اسلامی قرآنی و ارائه راهکارهای مفید و نیز نشان دادن الگوهای عملی نه فقط صوری به جامعه می‌تواند در سوق دادن جوانان به سمت معنویت تاثیر بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری قرآن قران کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون سراسری حافظان قرآن کریم در مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز گفت: نوزدهمین دوره آزمون سراسری اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم در دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا دور اول با حضور ۴۰ حافظ در رشته‌های ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و ۳۰ جزء قرآن کریم برگزار شد.


حجت الاسلام زارع افزود: در پایان به قبول شدگان ۱۰ جزء مدرک تخصصی درجه ۵ معادل دیپلم، ۲۰ جزء مدرک تخصصی درجه ۴ معادل فوق دیپلم، ۳۰ جزء مدرک درجه ۳ معادل لیسانس، درجه ۲ فوق لیسانس، درجه ۱ دکترا طی مراحلی در طول سال اعطا می‌شود.


وی ادامه داد: قبول شدگان در این آزمون به مرحله دوم یعنی حسن حفظ اواخر تیرماه راه خواهند یافت

دیگر خبرها

  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد یک جنایت فرهنگی است
  • فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است
  • حضور ۱۵۴ حافظ قرآن کریم بوشهری در کسب مدرک تخصصی
  • سابقه دیرینه دارالقرآن الکریم حرم رضوی در زمینه ترویج قرآن کریم
  • دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی، منادی قرآن و معارف اهل بیت(ع)
  • شرکت ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی
  • آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن آذربایجان غربی
  • برگزاری آزمون سراسری حافظان قرآن کریم در مهریز
  • رقابت ۲۶۱ نفر در آزمون اعطای معادل مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم در گلستان