Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@01:31:09 GMT

یک مددجوی کمیته امداد گنبدکاووس صاحب خانه شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۶۲۳۶

یک مددجوی کمیته امداد گنبدکاووس صاحب خانه شد

گنبدکاووس - ایرنا - بهره برداری از واحد مسکونی مددجوی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) گنبدکاووس با مشارکت نیکوکار این شهرستان 'عبدالرحمن بردی جباری' آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، درمراسم افتتاح این واحد مسکونی که روز شنبه در روستای ارمی آباد گنبدکاووس برگزار شد، رییس کمیته امداد منطقه یک این شهرستان، هزینه ساخت این واحد مسکونی با زیر بنای 90 مترمربع را 570 میلیون ریال اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد باقرپور گفت: از مبلغ هزینه شده برای ساخت این واحد مسکونی 250 میلیون ریال توسط کمیته امداد و 320 میلیون ریال توسط نیکوکار گنبدی هزینه شده است .
وی با قدردانی از کمک های خیرین برای ساخت مسکن مددجویان، اضافه کرد: عملیات احداث دو واحد مسکونی دیگر نیز هم اکنون با مشارکت خیرین درحال احداث می باشد.
باقر پور همچنین به حادثه سیل اخیر در مناطق شهری و روستایی گنبدکاووس اشاره کرد و گفت: براثر این حادثه چند صد واحد مسکونی متعلق به مددجویان آسیب دید که 250 واحد آن نیاز به بازسازی دارد.
در این مراسم که نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه و برخی مسئولان این شهرستان حضور داشتند، جواد فدایی نماینده فرد نیکوکار در ساخت این واحد مسکونی، گفت: با همت 'عبدالرحمن بردی جباری' چند پروژه مسکونی ویژه نیازمندان و یک واحد آموزشی نیز درحال ساخت است و علاوه بر این، قرار است به 400 خانواده نیازمند تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان ارازق عمومی (سبد کالا) داده شود.
به گزارش ایرنا، قرجه طیار نماینده مردم گنبدکاووس نیز در این مراسم، با قدردانی آقای جباری برای احداث مسکن مددجویان، گفت: این شهرستان درحوزه نیکوکاران در کشور زبانزد است.
کمیته امداد شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق گلستان دارای دو اداره مستقل است که اداره منطقه یک آن، هم اکنون 5130 خانوار با جمعیت 9 هزار و 365 نفر را زیر پوشش دارد.
/3039/1860

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كميته امداد احداث مسكن گنبدكاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۶۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دهقان نیری با همراهی احمدیان، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، دهقان طزرجانی، بخشدار گاریزات و تعدادی از اعضای شورای مسکن شهرستان از پروژه نهضت ملی مسکن در شهر بخ بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت این طرح قرار گرفت. 


دهقان نیری بر پیگیری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تفت برای شروع ساخت و ساز واحد‌های مسکونی در این سایت توسط متقاضیان تاکید کرد. 


تسریع در روند اجرای طرح تامین برق سایت نهضت ملی مسکن موضوع دیگری بود که فرماندار تفت به آن اشاره کرد. 


تسطیح مسیر‌های انتقال خط لوله آب در این سایت دیگر موضوعی بود که فرماندار تفت آن را از پیمانکار اجرای پروژه تامین آب سایت نهضت ملی مسکن شهر بخ را خواستار شد.

دیگر خبرها

  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی