Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@20:53:34 GMT

تجلیل از واحد کار نمونه برگزیده ملی استان ایلام

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۹۴۷۶

تجلیل از واحد کار نمونه برگزیده ملی استان ایلام

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از انتخاب واحد نمونه "شرکت پرریس" در جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدها‌ی نمونه کشور خبر داد. ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، شکرالله شیرخانی عصر امروز در ارتباط با برگزیدگان استانی اظهار داشت: با توجه به بررسی های به عمل آمده از سوی کمیته ارزیابی و داوری سی امین جشنواره ملی امتنان شرکت پرریس با مدیریت محسن امیری از استان ایلام  به عنوان برگزیده این جشنواره انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره ملی امتنان در استان گلستان برگزار می‌شودثبت‌نام جشنواره ملی امتنان از تولیدکنندگان استان اردبیل آغاز می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: جشنواره امتنان از کارگران و گروه‌های کار نمونه، هر ساله با هدف تجلیل از کارگران و گروه کارهای نمونه و به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: معیار انتخاب کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه در مرحله ملی، اختراع، نوآوری و خلاقیت، مسئولیت‌پذیری، نظم و انضباط است.

تسنیم؛ افراد برگزیده سی‌امین "جشنواره امتنان" سوم اریبهشت ماه در مراسمی با حضور رییس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ن

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۹۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شهرضایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ شهردار شهرضا در این آئین با اشاره به مشکلات کارگران تاکید کرد: مسئولان محیطی آرام برای کار، حقوق و مزایای مکفی و امنیت شغلی کارگران را تطبق ضوابط قانونی فراهم کنند تا کارگران با آرامش فکری بهترین عملکرد را داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حمید شهبازی افزود: هم اکنون ۲۳ هزار کارگر در شهرستان شهرضا مشغول کار و تولید هستند.

دیگر خبرها

  • از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • تجلیل از کارگران شهرضایی
  • راهیابی دو گروه سرود از چهارمحال و بختیار به جشنواره نغمه‌های روشن فردا