Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@02:51:25 GMT

وضعیت نامناسب آب و فاضلاب در آبادان

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۴۵۲۲

وضعیت نامناسب آب و فاضلاب در آبادان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،عامر کعبی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت مناطق سلیچ و ذوالفقاری که در محل شهرداری مرکزی برگزار شد با انتقاد از عملکرد وزارت نیرو در آبادان به ویژه در حوزه آب و فاضلاب گفت: در آبادان ناکارآمدی وزارت نیرو به ویژه در بخش آب و فاضلاب قابل مشاهده است و متأسفانه نارضایتی‌هایی که در این باره در میان شهروندان ایجاد می‌شود متوجه شهردار، شورای شهر و نمایندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با وجود سختی تخصیص و جذب اعتبارات عمرانی اما دستگاه‌های اجرایی از این اعتبارات استفاده مطلوبی نمی‌کنند در حالی که اگر این مبالغ به خوبی مدیریت می‌شد بخش مهمی از نارضایتی مردم کاهش می‌یافت.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما با هیچ دستگاهی تعارف نداریم، از طریق وزارتخانه‌های نفت، ارتباطات و نیرو تمام کوتاهی‌ها را پیگیری می‌کنیم زیرا باید پاسخگوی مردم و نگرانی‌های آنان در خصوص مشکلات عمرانی شهر باشیم.

کعبی گفت: در مناطقی از آبادان همچون سلیچ شرقی و غربی، سده، مسکن مهر، علوانیه، جمشید آباد و ذوالفقاری مشکلاتی وجود دارد که دستگاه‌های اجرایی ما می‌توانستند آنها را برطرف کنند.

وی افزود: از شهردار آبادان می‌خواهیم تا اسامی دستگاه‌هایی که با شهرداری همکاری لازم را ندارند و بر سر راه اجرای پروژه‌های عمرانی، مشکل آفرینی می‌کنند را به نمایندگان دهد تا از ابزار نمایندگی برای برخورد با آنان استفاده کنیم.

انتهای پیام/ د

نارضایتی مردم آبادان از وضع آب و فاضلاب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض مردم خوی به بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب 

ایسنا/آذربایجان غربی اهالی روستای شوراب، زیباشهر،گلشهر و مناطق اطراف تصفیه خانه فاضلاب خوی سال‌هاست نسبت به بوی نامطبوع این تصفیه خانه اعتراص دارند و بعدازظهر، ۱۶ اردیبهشت امروز اهالی مناطق اطراف تصفیه‌خانه فاضلاب در تجمعی اعتراضی خواستار حل مشکل به‌ وجود آمده شدند. 

علی از ساکنان روستای شوراب به ایسنا گفت: چندین سال است که این بوی بد زندگی ما را مختل کرده است و به‌خاطر استنشاق بوی بسیار بد و نامطبوع تصفیه خانه خوی حالمان بد می‌شود.

رضا از اهالی گلشهر خوی نیز که در این جمع اعتراضی حضور دارد با بیان اینکه نمی‌توانیم در خانه خودمان بخاطر این بوی نامطبوع نفس بکشیم، ادامه داد: نمی‌دانم چرا مسئولین شهر کاری نمی کنند و زندگی ما بخاطر این بوی ناخوشایند مختل شده است. 

جواد صاحب قطعه زمینی در منطقه گلشهر نیز با اظهار ناراحتی می‌گوید: به‌خاطر بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب خوی نمی‌توانم زمینم را بسازم و مستاجر هستم. این بوی بسیار بد و غیر قابل تحمل در همه فصل‌های سال وجود دارد و امان مردم را بریده است. 

رمضان یکی از دیگر اهالی اطراف تصفیه خانه فاضلاب اظهار کرد: چرا با وجودی که اعضای شورا و مسئولین می دانستند بوی بد و نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب خوی غیر قابل تحمل و غیرقابل حل است اقدام به تفکیک و واگذاری زمین‌های گلشهر کردند و سر مردم بیچاره کلاه رفت.

وی تصریح کرد: اکنون نمی‌توانیم بخاطر بوی بد فاضلاب نه در منطقه گلشهر خانه بسازیم و نه بفروشیم!

سلطان زاده، مدیر عامل آب و فاضلاب خوی در این‌خصوص به ایسنا گفت: این بوی نامطبوع مربوط به فصل‌های خاص سال است که بخاطر وزش بادهای غالب بیشتر می‌شود و در فصل‌های دیگر بوی کمتری وجود دارد.

به گزارش ایسنا؛ حال با توجه به اینکه بوی نامطبوع و بد چندین سال زندگی هزاران نفر از ساکنان این اطراف تصفیه‌خانه فاضلاب خوی را مختل کرده است. انتظار داریم مسئولین شهرستان به‌خصوص مدیریت شهری خوی اقدامات لازم را برای حل مشکل موجود، انجام دهند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • اعتراض مردم خوی به بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب 
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • برخورد رخ به رخ دو دستگاه پژو در محور بروجن به لردگان هفت مصدوم دربرداشت