Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@11:50:41 GMT

پیغام مهم مسوت اوزیل به منتقدان (عکس)

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۶۲۰۹

مسوت اوزیل، ستاره آلمانی آرسنال، موفق شد بعد از هفته ها برای تیمش گلزنی کند.


به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز بهترین فرصت را داراست تا با توجه به شکست دیرور تاتنهام، با غلبه بر پالاس در رتبه سوم جدول لیگ قرار گیرد اما ضربه سر تماشایی کریستن بنتکه باعث شد نیمه نخست به سود پالاس به پایان برسد.

 

اما مسوت اوزیل در اولیل نیمه دوم موفق شد با نفوذ به محوطه و یک ضربه دقیق چیپ، گل تساوی آرسنال را به ثمر رسانده و تیمش را به بازگشت امیدوار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمان انتقال به آرسنال، اوزیل با زدن 20 گل و ارسال 32 پاس گل، در به ثمر رسیدن 52 گل نقش آفرینی کرده تا اینگونه تبدیل به موثرترین بازیکنان توپچی ها در سال های اخیر شود.

 

انتقادات در ماه های اخیر از اوزیل فراوان بوده اما این کارنامه نشان می دهد ستاره آلمانی اگرچه افت کرده، اما هنوز هم یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر محسوب می شود.

 

 

 

آرسنال مسوت اوزیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال مسوت اوزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۶۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال-بایرن مونیخ: نمی‌توانیم برای تماشا صبر کنیم

به گزارش ورزش سه، مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و طبق آن ۸ تیم برتر حاضر در این مرحله از مسابقات اروپایی حریف بعدی خود را شناختند؛ آرسنال و بایرن مونیخ همیشه در شکل دیگری دنبال می‌شد اما حالا دو تیم قرار است در آخرین سناریو از فرمت لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر بروند و اکنون فرصتی است تا به زوایای مختلف این دیدار نگاه کنیم.

آرسنال-بایرن مونیخ؛ این عدد نمی‌تواند واقعی باشد!
بایرن مونیخ تنها در ۱۲ تقابل با آرسنال از فصل ۲۰۰۰/۰۱ که نخستین تقابل دو تیم بود، ۲۷ بار برابر آرسنال گلزنی کرده و ۷ پیروزی کسب کرده است که در واقع بایرن مونیخ به طور میانگین در هر بازی، ۲.۵ گل برابر آرسنال به ثمر رسانده است. آرسنال هم ۳ بار موفق به شکست دادن بایرن مونیخ شده اما هیچوقت نتوانسته صعود کند!
سه دیدار آخر دو تیم با نتیجه ۵ بر یک به سود بایرن مونیخ خاتمه پیدا کرد ولی حالا جای خالی ارسن ونگر، کوشیلنی، کازورلا، پرمرتساکر و روسیچکی احساس نمی‌شود.

توماس توخل-آرسنال و میکل ارتتا؛ تنها امید لندنی‌ها
توخل به عنوان سرمربی سابق چلسی برابر دیگر نماینده شهر لندن احساسات خاصی خواهد داشت اما او در ۳ تقابل با آرسنال و میکل ارتتا، یک برد و ۲ شکست داشته است.

میکل ارتتا-بایرن مونیخ؛ امید اسپانیایی
ارتتا سه بار به عنوان بازیکن برابر بایرن مونیخ رفته و هر کدام از حالت نتیجه را تجربه کرده اما نکته قابل توجه این است که آخرین بار که آرسنال مقابل بایرن مونیخ پیروز شد، ارتتا برای ۲۷ دقیقه در زمین بازی حضور داشت و پس از جدایی او دیگر این اتفاق رخ نداد.

کای هاورتز-توماس توخل؛ دلتنگ فینال پرتغال
آخرین بار که لبخند بر صورت توخل یخ نزد، همان فینالی بود که هاورتز تنها خاطره مثبتش برای چلسی را رقم زد؛ فینال لیگ قهرمانان اروپا!

هری کین- آرسنال؛ این بار نه!
تنها وین رونی با ۱۵ گل، بیشتر از هری کین برابر آرسنال گلزنی کرده و هیچ تیمی به اندازه آرسنال از هری کین گل دریافت نکرده است. هری کین در ۱۹ بازی، ۱۴ بار گلزنی کرده تا با این آمار خاص جای خالی روبرت لواندوفسکی و ماریو گومز را هم پر کند.
 

توماس مولر- آرسنال؛ سلام مولر به لندن
توماس مولر در هیچ شهری به اندازه لندن گلزنی نکرده و این یک آمار خاص برای او به شمار می‌رود. مولر در ۷ جدال با آرسنال توانسته ۵ بار گلزنی کند و بعد از هری کین، دومین گلزن غیر لیگ برتری محسوب می‌شود که هنوز در اروپا شاغل است.

سرژ گنابری - آرسنال؛ افسوس توپچی‌ها
گنابری به عنوان بازیکنی که در آرسنال حضور داشت، شاید اگر ارسن ونگر به جدایی او رضایت نمی‌داد هنوز در آرسنال می‌ماند و در این تیم تبدیل به یک ستاره می‌شد اما حالا باید به عنوان حریف توپچی‌ها وارد زمین شود.

دیگر خبرها

  • استقلال همان آرژانتین است فقط مسی را ندارد!/ نکونام ثابت کرد نامه اخراجش واقعی بود/ جواد به حرف منتقدان گوش ندهد قهرمان می‌شود
  • با صدای سرود لیگ قهرمانان بازیکن دیگری می‌شویم!
  • غیبت ستاره آرسنال در اولین فهرست سرمربی جدید برزیل
  • سینمای ایران به طرحی نو نیاز دارد
  • رضایت از قرعه‌: بایرن-آرسنال بهترین است
  • کلوپ: منچستریونایتد شایسته صعود بود؛ به عملکرد بازیکنانم افتخار می‌کنم
  • پیروزی استقلال در نیمه اول مقابل هوادار با گل زود هنگام
  • منتقدان کاهش حمل بار ریلی صادق نیستند
  • گل دیدنی لوییس سوارز به آرسنال (16 مارس، 2016) / فیلم
  • آرسنال-بایرن مونیخ: نمی‌توانیم برای تماشا صبر کنیم