Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-28@20:16:19 GMT

افزایش سود هر سهم بانک پاسارگاد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۹۶۱۸

افزایش سود هر سهم بانک پاسارگاد

به گزارش پایگاه خبری امتداد، بر اساس این اطلاعیه شفاف سازی، بانک پاسارگاد با سرمایه ۵۰هزار و ۴۰۰میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره‌ای تلفیقی ۶ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹اسفند ماه ۹۷را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

همچنین بانک پاسارگاد در دوره یاد شده، مبلغ ۲هزار و ۷۰۳میلیارد و ۳۰۸میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۵۳ریال سود به ازای هر سهم خود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶معادل ۹۶۰درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ یک هزار و ۹۰۱میلیارد و ۲۲۹میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

“وپاسار” در دوره ۶ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده و در صورت های مالی تلفیقی خود، مبلغ ۴۶۸میلیارد و ۴۶۶میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۵ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، بانک پاسارگاد در صورت‌های مالی مبلغ ۱۲۳ریال سود در دوره ۶ماهه یاد شده به هر سهم خود اختصاص داده بود که نسبت به دوره مشابه رشد چشمگیری را نشان می دهد. این شرکت سود خالص در این دوره را ۶هزار ۲۰۴میلیارد و ۱۰۴میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می شود بانک پاسارگاد در دوره ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور ۹۶، به صورت حسابرسی شده، زیان خالص را مبلغ ۵۲۲میلیارد و ۶۷۵میلیون ریال و زیان هر سهم را ۱۰ریال اعلام کرده بود.

صورت های مالی تلفیقی

 

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۹۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اظهار کرد: تاسیس صندوق وزارت بهداشت  با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متأهل در راستای سیاست‌های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متأهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی بیان کرد: یک هزار و ۲۱۶ نفر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند