Web Analytics Made Easy - Statcounter

چندین حمله هوایی به طور شبانه در طرابلس انجام گرفت، که کارشناسان بر این باورند که این حملات با پهپادهای امارات متحده عربی توسط نیروهای خلیفه حفتر انجام گرفته است که نشاندهنده حمایت امارات از نیروهای حفتر است.

به گزارش تابناک، به نقل از روزنامه گاردین، براساس اعلام دولت وفاق ملی و برخی از شاهدان عینی در طرابلس چندین حمله هوایی در شب روز شنبه انجام گرفت که احتمال می‌رود این حملات توسط پهپادهای مسلح انجام گرفته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا جنگنده‌ای به مدت ۱۰ دقیقه بر فراز طرابلس پرواز، چندین منطقه را بمباران کرده و دوباره ساعاتی بعد به مدت ۱۰ دقیقه پرواز کرده و این بار حملات شدیدتری انجام داده است.

کارشناسان بر این باورند که جنگنده‌های قدیمی حفتر نمی‌توانند در شب پرواز کنند و به احتمال زیاد در این حملات از پهپاد استفاده شده است.

در همین راستا پیتر میلت سفیر پیشین انگلیس در لیبی اعلام کرد: استفاده از پهپاد یک نقطه قابل توجه بوده و همین مساله می‌تواند باعث افزایش فجایع در لیبی شود.

همچنین انس القماطی، رئیس مؤسسه صادق اعلام کرد: حملات هوایی در طرابلس وارد مرحله جدید خطرناکی شده است و ممکن است در این حملات قدرت‌های خارجی از جمله امارات متحده عربی حضور داشته باشند. امارات متحده عربی یک تأسیسات پهپادی در پایگاه هوایی خدیم در جنوب طرابلس در سال ۲۰۱۶ دارد.

سازمان ملل اعلام کرده است که در طول دو هفته گذشته ۲۲۷ نفر کشته و بیش از ۱۱۰۰ نفر زخمی شده‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گاردین امارات متحده عربی لیبی پهباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۱۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امداد رسانی هوایی به مناطق سیل زده قصرقند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار قصرقند گفت با توجه به قطع راه‌های ارتباطی این روستا‌ها به مرکز شهر تاکنون بیش از ۱۲ سورتی پرواز توسط بالگرد‌های جمعیت هلال احمر استان و اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی چابهار به این مناطق انجام شده است..
هاشم زهی افزود: توزیع بسته‌های غذایی و جابجایی ۱۵ مادر باردار از اقدامات انجام شده نیرو‌های امدادی در منطقه سیل کاجو بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روز ۲۰۳ طوفان‌الاقصی| ادامه حملات هوایی و توپخانه‌ای
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین
  • حمله پهپاد های اوکراین به ۲ انبار نفت روسیه
  • تداوم امداد رسانی هوایی به مناطق سیل زده قصرقند
  • ببینید | آسمان سرخ لیبی
  • حزب الله شعاع حملات خود را به عمق اسراییل گسترش داد
  • اسرائیل؛ اسم رمز سکوت تاریخی اعراب!
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری