Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی، عصر گذشته3  اردیبهشت جاری، در دیدار صمیمی با مدیران رسانه خراسان جنوبی به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران اظهارکرد: به فرموده امام خمینی (ره) تا آخرین قطره خون پای انقلاب ایستاده‌ایم و علی رغم همه مشکلات و تهدیدها طی عمر ۴۰ ساله انقلاب همچنان امروز نیز تا پای جان ایستادگی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارنامه ۴۰ ساله انقلاب و بسیج نشان می‌دهد سپاه همیشه با مردم و همراه مردم بوده و هیچ گاه برنامه‌ای بر علیه مردم نداشته است.

‌ فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی اظهارکرد: آنچه راهبرد آمریکا و رژیم صهیونیستی را در منطقه با شکست مواجه کرده، تفکر ناب انقلاب اسلامی و سپاه است از این رو امروز دشمنان ایده و فکر انقلاب اسلامی را مانع برنامه‌های خود می‌دانند.

قاسمی از راه اندازی دفتر قرارگاه خاتم الانبیا در بیرجند خبر داد و گفت: این قرارگاه برای رفع مشکلات محرومیت سرریز اعتبارات سایر استان‌ها را در اختیار قرارگاه محرومیت زدایی استان قرار داده است.

وی با اشاره به حضور پرشور رسانه‌ها در انعکاس فعالیت‌های بسیج و سپاه، افزود: در بسیاری از جاها رسانه‌ها بسیج و سپاه را حمایت و فعالیت‌های آنان را منعکس می‌کنند، اگرچه بسیج و سپاه خیلی راغب به این کار نیستند و اطلاع رسانی در موارد خاص به طور متمرکز از طریق روابط عمومی سپاه انجام می شود.

قاسمی با اشاره مشکلات اقتصادی کشور تصریح کرد: متأسفانه محرومان در فشارهای اقتصادی بیشتر آسیب دیده‌اند و مقام معظم رهبری دستور به رسیدگی بیشتر به این قشر داده‌اند.

وی به سیل اخیر در استان اشاره کرد و گفت: آمادگی که قبل از سیل در استان ایجاد شده بود و در کنار آن همدلی و همراهی همه دستگاه های اجرایی و مردم باعث شد سیل تلفات و خسارات زیادی نداشته باشد.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اقدام رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر تروریست نامیدن سپاه پاسداران، افزود: ملت غیور ایران در این قضیه سنگ تمام گذاشتند و جایی برای صحبت کردن ما نمانده است.

در این دیدار مدیران رسانه دیدگاه های خود را درباره جایگاه و خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان و نظرات خود را برای فعالیت رسانه ای درخصوص موضوعات مهم کشور و استان مطرح کردند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا خراسان جنوبی سپاه پاسداران دشمن انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی فرمانده سپاه سیاست و اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۶۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند

 

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست توطئه های جدید دشمن علیه ملت ایران اظهار کرد : یاس و نومیدی که شامل حال دشمنان شده آنها را از این مسیر باز نداشته و آنان اکنون در حال اندیشیدن تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و بنابراین باید بسیار هوشیارانه عمل  ودائما آنان را رصد کنیم .

او افزود: طی چهل و پنج سال عمر انقلاب اسلامی شیطان بزرگ و پیروان او دائما در سیاست‌های خود علیه جمهوری اسلامی شکست می‌خورند اما باز هم اقدام به توطئه گری می‌کنند. 

مصباحی مقدم متذکر شد: یکی از مسائلی که باید بسیار به آن اهتمام داشته باشیم تربیت کودکان و نوجوانان است تا نسل جدید تحت تاثیر القائات دشمنان قرار نگیرد .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این امر نیازمند آموزش و استفاده از استراتژی دشمن شناسی است بنابراین ضمن ناامید کردن دشمن در عرصه های مختلف باید همواره مراقب باشیم تا به واسطه آنان از روزنه های دیگر گزیده نشویم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس تجلی حقانیت جمهوری اسلامی بود
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند