Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:14:19 GMT

آغاز مذاکرات وینگر برزیلی بارسلونا با میلان

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۳۷۹۴

آغاز مذاکرات وینگر برزیلی بارسلونا با میلان

مالکوم، بال چپ برزیلی باشگاه بارسلونا در اندیشه جدایی از این باشگاه است.

به گزارش "ورزش سه"، مالکوم تابستان گذشته بود که در انتقالی بحث برانگیز و پرحاشیه بوردو را به مقصد بارسلونا ترک کرد. او در حالی راهی بارسا شد که در فرودگاه رم، هواداران جالوروسی منتظر او بودند و این چرخش عجیب، خشم آنها را موجب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

اوضاع برای مالکوم در بارسا مطابق انتظار او پیش نرفته است و ستاره برزیلی یک بازیکن نیمکت نشین در ایده های ارنستو والورده محسوب می شود؛ با وجود اینکه مالکوم در بازی های بزرگ هر زمان که در میدان حضور داشته، خوش درخشیده است. از جمله در ال کلاسیکوی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری که تک گل بارسا را به رئال زد یا درخشش او برابر اینتر در سن سیرو که زننده گل بارسا در شب تساوی 1-1 مقابل نراتزوری بود.

 

نیمکت نشینی ها مالکوم را بر این داشته تا به جدایی از بارسا فکر کند و در حالی که تصور می شد مقصد بعدی او اینتر باشد، امروز گلوبواسپورته برزیل ادعا کرد که لئوناردو و پائولو مالدینی از تیم مدیریت ورزشی میلان، اخیرا مذاکراتی مثبت با مدیر برنامه های مالکوم داشته اند.

میلانی ها قصد داشتند مالکوم را در انتقالات زمستانی به خدمت بگیرند ولی رقم بالای درخواستی بارسا مانع از این انتقال شد. بارسا حاضر نیست مالکوم را پایین تر از 50 میلیون یورو واگذار کند و باید دید تلاش دوم سران میلان، نتیجه خواهد داد یا خیر.

 

بارسلونا آث میلان مالکوم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا آث میلان مالکوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۳۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!

به گزارش "ورزش سه"، هفته پیش بود که برخی منابع اسپانیایی ادعا کردند بارسلونا به گیدو رودریگز علاقه‌مند است و به دلیل اینکه قرارداد او با بتیس در پایان فصل تمام می‌شود و رایگان در دسترس است، گزینه جدی باشگاه کاتالان برای تقویت پست هافبک دفاعی محسوب می‌شود.

گزینه‌های گرانقیمتی مثل کیمیش و زوبیمندی نیز هستند ولی مشکلات مالی بارسا باعث شده تا باشگاه به سمت رودریگز برود.

امروز اسپورت پا را فراتر گذاشت و ادعا کرد با این بازیکن آرژانتینی از ماه مارس و زمان فیفا دی قرارداد بسته شده و او تابستان با شروع نقل و انتقالات بازیکن جدید بارسا خواهد بود. 

این دکو (مدیر ورزشی) بود که با گیدو و ایبجنتش در ماه مارس ملاقات کرد و تمام توافقات نیز صورت گرفت. به این ترتیب هافبک آرژانتینی را باید بازیکن جدید بارسا دانست.

دیگر خبرها

  • بارسلونا فقط به یک بازیکن در خط حمله‌ خود اعتماد دارد
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • ایجنت ویتور روکه: ژاوی به یامال، کوبارسی و فرمین فرصت داد، اما هیچ‌وقت به روکه اعتماد نکرد!
  • تابستان پرسروصدای نونیز: مقصد شاید بارسلونا
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد