Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@01:29:56 GMT

دومین جشنواره گل های لاله در اراک گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۶۹۸۸

دومین جشنواره گل های لاله در اراک گشایش یافت

اراک - ایرنا - دومین نمایشگاه و جشنواره گل لاله و فصلی عصر روز چهارشنبه با حضور شهردار،اعضای شورای اسلامی و برخی مسئولان کلانشهر اراک در باغ گل های این کلانشهر در شهر صنعتی گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، سرپرست سازمان سیما و منظر فضای سبز شهری شهرداری کلانشهر اراک در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع ایجاد شده که 6 هزار متر مربع آن به کاشت درختان فصلی، درختچه ها و گل های مختلف احتصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


« محمد رضا کشاورزیان » افزود: 75 هزار شاخه گل لاله در 15 نوع مختلف و 25 هزار شاخه گل فصلی در دومین نمایشگاه گل لاله و گل های فصلی کلانشهر اراک به نمایش در آمده است.
وی ادامه داد: علاقمندان می توانند از ساعت هشت صبح تا 21 عصر از دومین نمایشگاه گل لاله و گل های فصلی کلانشهر اراک بازدید کنند.
سرپرست سازمان سیما و منظر فضای سبز شهری شهرداری کلانشهر اراک خاطر نشان کرد: این نمایشگاه با هدف ایجاد محیط مناسب و مفرح برای خانواده ها برگزار شده است.
کلانشهر اراک بیش از 520 هزار نفر جمعیت دارد.
1955/3075

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهرداري نمايشگاه گل اراك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۶۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ این نمایشگاه با محوریت هنرستان‌ها و معرفی مشاغل دایر شده است و دانش آموزان از شهرستان‌های مختلف در این رویداد مشارکت دارند.
معرفی رشته‌های هنرستانی، آشنایی با مشاغل مختلف، کمک به انتخاب رشته‌های تحصیلی، توسعه فرهنگ کارآفرینی از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه و معرفی مشاغل است.

در این نمایشگاه دست سازه‌ها و تولیدات هنر آموزان استان از هنرستان‌های بجنورد، شیروان، فاروج، غلامان، راز، اسفراین، گرمه، مانه، سملقان و جاجرم در ۱۴ غرفه عرضه شده است.

بیش از ۱۳هزارو ۴۳۰ دانش آموز و هنرجو در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش خراسان شمالی تحصیل می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • عکس/ جشنواره لاله‌های باغ ایرانی
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • جشنواره گل لاله در اراک