Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@10:13:15 GMT

کلاهبردار ميلياردي در اراک دستگير شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۳۰۹۷

کلاهبردار ميلياردي در اراک دستگير شد

خبرگزاري آريا- جانشين فرماندهي انتظامي استان از دستگيري فرد شيادي كه با جعل عنوان حدود 10 ميليارد ريال كلاهبرداري كرده بود،‌ در عمليات ماموران پليس امنيت عمومي استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پليس، سرهنگ " يوسف سپهوند" در اين باره گفت: در پي وصول شکوائيه هاي متعدد شهروندان اراکي در رابطه با کلاهبرداري از آنان، بررسي موضوع به پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان مرکزي ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


‌وي ادامه داد: با تحقيقات و بررسي هاي انجام شده پليس، مشخص شد كه کلاهبردار فراري، طي چندين سال با جلب اعتماد افراد سرمايه دار و معرفي خود به عنوان يکي از کارمندان عالي رتبه نهادهاي حکومتي، از آنان کلاهبرداري کرده و سپس به مکان نامعلومي متواري شده و طي اين مدت نيز در چندين نوبت محل سكونت خود را تغيير داده است.
اين مقام انتظامي تصريح كرد: در تكميل تحقيقات، سرانجام سرنخ هايي از فعاليت هاي اين فرد و محل اختفايش كه با روش هاي مختلف سعي بر فرار از اجراي قانون داشت، در شهرستان اراک به دست آمد .
سرهنگ سپهوند يادآور شد: پس از اطمينان از صحت موضوع  و هماهنگي لازم با دستگاه قضائي و كنترل نامحسوس محل اختفاي کلاهبردار مذکور از سوي ماموران پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان، متهم در مخفيگاهش در اراک دستگير و به يگان انتظامي منتقل شد.
جانشين فرماندهي انتظامي استان مرکزي خاطر نشان کرد: متهم در بازجويي هاي تخصصي و فني مأموران به 45 فقره کلاهبرداري، جعل و ديگر بزه هاي انتصابي از شهروندان به مبلغ حدود 10 ميليارد ريال اعتراف کرد.
سرهنگ سپهوند در ادامه بيان داشت: از مخفيگاه متهم 550 ميليون ريال وجه نقد ، 50 فقره چک برگشتي، تعدادي گوشي تلفن همراه و ديگر ادوات مجرمانه از مخفيگاه اين فرد، کشف و متهم پس از تشکيل پرونده به دستگاه قضائي معرفي و با صدور قرار روانه زندان شد.
وي بيان کرد: تاکنون اين پرونده چندين شاکي داشته و شهرونداني که به اين شيوه و شگرد مورد کلاهبرداري قرار گرفته اند با مراجعه به پليس امنيت عمومي استان پيگير موضوع از طريق قانوني باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کلاهبردار اراک دستگير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۳۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرمانده انتظامی سرایان گفت: ماموارن انتظامی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی در بازرسی از یک کامیون، ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی به ارزش ۵۲۵ میلیون تومان کشف کردند. 


سرهنگ شکوهی راد افزود: ماموران در این خصوص یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند.

وی گفت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بردستان کلاهبردار میلیاردی
  • کلاهبرداری یک میلیاردی با پیامک جعلی ثنا
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور
  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور