Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست صمیمی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان با معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و مدیر کل دفتر سرمایه گذاری استان در محل اتاق تعاون برگزار شد.

در ابتدای این نشست  احمد توصیفیان (مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان همدان) با اشاره به اولویت شرکت‌های تعاونی در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زا گفت : از ۹۸ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده در دوره تسهیلات اشتغال فراگیر در استان  ۳۵ میلیارد تومان آن به شرکت‌های تعاونی پرداخت شده است که حدود ۳۶درصد از کل مبلغ تسهیلات پرداختی فراگیر استان را به خود اختصاص داده است  که استان همدان دارای رتبه دوم کشوری در زمینه جذب این تسهیلات است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توصیفیان افزود : از ابتدای طرح پرداخت تسهیلات روستایی تاکنون  ۲۳۵میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت شده است  که ۱۸ میلیارد ریال از محل این تسهیلات نیز به شرکت‌های تعاونی اختصاص یافته است.

در ادامه ظاهر پور‌مجاهد (معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار همدان) افزود: کارکرد نامناسب و ساختار غیرمنطقی نظام توزیع موجب گران‌تر شدن قیمت کالا و خدمات، ایجاد نارضایتی و شکل‌گیری انتظارات غیرعقلانی در تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و نوسان‌های شدید قیمت،‌عدم شفافیت، کاهش قدرت خرید مردم، آشفتگی در بازار و شکل‌گیری شبکه‌های غیررسمی توزیع در جامعه می‌شود.

 وی افزود : فاصله بین تولیدکننده و مصرف کننده در شبکه توزیع، راه سوء استفاده را باز کرده و واسطه ها تا می توانند از آب گل آلود در بازار ماهی می‌گیرند لذا در این شرایط هم دولت و هم مردم به دنبال راهی هستند که بتوانند کالا را به قیمت واقعی عرضه و خریداری کنند.

معاون استاندار همدان با اشاره به اینکه تعاون یعنی حذف واسطه ها و تاکید بر تشکل های مردمی گفت :  تعاونی ها نگاه مردم محور دارند و می توان با احیای شرکت های تعاونی مشکل سیستم توزیع اقلام مصرفی مردم را حل کرد چرا که تعاونی‌ها می توانند کالا را با قیمت واقعی به دست مصرف کننده برسانند .

وی ضمن تاکید بر این مطلب که خود را حامی تعاون می داند افزود : اقتصاد استان باید به سمت تعاونی ها سوق یابد.

پور مجاهد در ادامه سخنان خود ضمن تاکید به این نکته که بخش عمده‌ای از منابع دولت، از طریق اخذ مالیات تأمین می شود، گفت : از آنجایی که مالیات یکی از مهم‌ترین منابع تامین کننده درآمد دولت‌ها محسوب می شود می تواند تکیه گاه مطمئنی نیز برای دستیابی به اهداف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی واقع شود  لذا شرکت‌های پویا و فعال با  همکاری و پرداخت به موقع مالیات خود ضمن تامین بودجه مورد نیاز دولت این فرصت را نیز فراهم می آورند تا با دادن فرصت مناسب  به واحد های مشکل دار  ، مشکل این واحد ها نیز حل شود.

 

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان همدان جامعه درآمد سرمایه گذاری کار و رفاه اجتماعی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۰۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که هشتاد و شش درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر عصر دیروز در گرگان گفت : سال گذشته یکصد و شصت هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعاون راهکاری علمی، عملی و عقلی برای مشارکت مردم در تولید
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس