Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@06:04:49 GMT

اختتامیه جشنواره مدهامتان در مشهد برگزار می‎شود

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۶۷۸۲۸

اختتامیه جشنواره مدهامتان در مشهد برگزار می‎شود

رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور گفت: مرحله اختتامیه جشنواره مدهامتان دوازدهم اردیبهشت در مشهد برگزار می‎شود.

حجت الاسلام و المسلمین «حبیب رضا ارزانی» در گفت وگو با خبرگزاری شبستان در قم، گفت: امسال سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان برگزار شده و رقابت نهایی در مشهد مقدس انجام خواهد گرفت.


رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور افزود: مسابقات از دهم اردیبهشت آغاز خواهد شد و مراسم اختتامیه دوازدهم اردیبهشت پس از نماز مغرب و عشاء در مجتمع آفتاب ولایت مشهد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در مرحله استانی 32 هزار نفر شرکت کردند که این تعداد با در نظر گرفتن شرکت کنندگان در  رشته نقاشی به 37 هزار شرکت کننده  می رسد.


حجت الاسلام و المسلمین ارزانی اظهار داشت: شرکت کنندگان خانم و آقا هستند و یکی از ویژگی های این دوره مشارکت مخاطبان زیر 16 سال است.


وی ادامه داد: در مرحله استانی بجز رشته نقاشی که زیر 16 سال بوده است، 13 هزار و 733 نفر خواهر و 18 و 922 نفر برادر شرکت کرده اند.


رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور افزود: تقریبا 350 تن از سراسر کشور در مسابقات نهایی که در مشهد برگزار خواهد شد، حاضر خواهند بود. نفرات برتر مسابقات استانی که در زمستان برگزار شد در رشته های قرائت، ترتیل، اذان، حفظ کل، حفظ اجزاء و نقاشی به رقابت پرداخته تا نفرات برتر در دوازدهم اردیبهشت معرفی شوند.


وی تأکید کرد: رشته نقاشی در موضوعات مشخص برای نوجوانان زیر 16 سال بوده و نفرات برتر باید به صورت زنده به مسابقه بپردازند.


حجت الاسلام و المسلمین ارزانی بیان داشت: ارزش های اخلاقی و داستان های قرآنی را در قالب نقاشی و عکس به این مسابقات اضافه کردیم و استقبال گسترده ای صورت گرفت.


وی ادامه داد: دبیرخانه دائمی در مشهد راه اندازی شده و قرار است مسابقات در این شهر برگزار شود.


دبیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور  با اشاره به همزمانی مراسم اختتامیه با روز معلم افزود: به دلیل تقارن روز معلم با مراسم اختتامیه یکی از معلمان قرآن نیز مورد تجلیل قرار خواهند گرفت و از حجت الاسلام و المسلمین راستگو نیز به عنوان فعال و معلم قرآنی تجلیل می کنیم.

پایان پیام/549

منبع: شبستان

کلیدواژه: قم کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان خسارت سیل نماز جمعه سپاه خطبه نماز جمعه مسجد مقدس جمکران رونق تولید جشنواره مدهامتان مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث

اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی در نمایندگی جامعةالمصطفی العالمیه تانزانیا برگزار می‌شود.

این آئین با حضور بزرگان، علما، شخصیت‌های قرآنی، مراکز علمی آکادمیک و دینی، دانشجویان، طلاب، علاقمندان از مذاهب مختلف توسط نمایندگی جامعه المصطفی در مرکز همایش‌های بین المللی جولیوس نیرره شهر دارالسلام برگزار خواهد شد.

این جشنواره به صورت حضوری و مجازی با حضور قاریان استاد قاسم مقدمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، سعید رحیمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد عیدی شعبان از کشور تانزانیا، استاد جلال معصومی از کشور افغانستان، استاد رجا ایوب از کشور تانزانیا، قاری نوجوان آقای یاسین غلامی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد حسین بوکی از کشور تانزانیا، استاد رضا دوسا از کشور تانزانیا و استاد علی عبدالله از کشور تانزانیا برپا خواهد شد.

تاریخ برپایی اختتامیه جشنواره روز یکشنبه نهم اردیبهشت سال جاری مطابق با ۲۰۲۴/۴/۲۸ از ساعت ۱۴ در محل Julius Nyerere International Convention Centre است.

علاقه مندان می‌توانند از نشانی زیر شاهد پخش زنده این اختتامیه باشند.

یوتیوب:

https://www.youtube.com/live/pV8I9X0IWQE?si=aAMNlL6Cce6_oMKS

یوتیوب:

https://youtu.be/8H2s342gMf4?si=4jjwBD7ZShu0QJcy

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • اسرائیل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس