Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@17:54:39 GMT

سفارت نروژ در تهران از ارسال کمک به سیل زدگان خبر داد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۵۸۴۷

سفارت نروژ در تهران از ارسال کمک به سیل زدگان خبر داد

تهران-ایرنا-سفارت نروژ در تهران در حساب کاربری خود در اینستاگرام از اختصاص مبلغ 710 هزار دلار برای تامین اقلام مورد نیاز و ارسال کمک های فوری برای کمک رسانی سیل زدگان ایرانی خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، سفارت نروژ در ایران در حساب فیسبوک خود نیز با بیان اینکه این کشور به جمعیت آسیب دیده از سیل اخیر ایران کمک می کند، نوشت: وزارت امور خارجه نروژ روز 26 آوریل 2019 (6 اردیبهشت ماه) از طریق شورای مهاجرین این کشور به فاصله کوتاهی پس از وقوع سیلاب های مخرب با هماهنگی مقام های ایرانی گروه هایی را به استان های آسیب دیده اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین «الیور وان دکاستل» رئیس شورای مهاجرین نروژ در این باره مدعی شد: این حجم آسیب از سیل میان دو نسل گذشته ایران دیده نشده بود بطوری که سیلاب مردم را از خانه شان آواره کرد و باعث تخریب زمین های کشاورزی و زیرساخت‌هایی چون جاده‌ها و پل‌ها شده است.
دکاستل ادامه داد: این بدان معناست که دسترسی این جمعیت به خدمات قطع شده و برای ادامه تحصیل به حمایت نیاز دارند؛ چرا که بسیاری از امکانات آموزشی تخریب شده‌اند و یا از امنیت کافی برای استفاده برخوردار نیستند.
«شورای مهاجرین نروژ» در ایران از سال 2012 فعالیت خود را آغاز کرد و دولت را در تلاش برای ارائه کمک به افراد آسیب پذیر چون میلیون‌ها افغان ساکن ایران حمایت کرده است.
سیام**3202 **2021**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سيل 98 روابط ايران و نروژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۵۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت

به گزارش خبرنگار مهر، حادثه ای که ۲۲ بهمن سال گذشته در جاده قزوین برای چهار بازیکن تیم بسکتبال رستمی نماینده این استان در لیگ جوانان رخ داد، منجر به آسیب دیدگی شدید آنها شد طوریکه سه نفرشان به کما رفتند و یک نفر هم با شکستی پا مواجه شد.

در فاصله یک هفته پس از این اتفاق، محمد امین کاظمی و امیر محمد اردکانی که با سطح هوشیاری بسیار پایینی در کما بودند، جان خود را از دست دادند.

حالا بعد از گذشت سه ماه از این حادثه، رهام یزدی دیگر بازیکنان آسیب دیده در آن حادثه نیز جان خود را از دست داد. وی چند روز از بعد از وقوع حادثه به یکی از بیمارستان های تهران منتقل شد تا در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر و درمان باشد اما طی این مدت مدت در کما بود.

طاها فلاح، دیگر بازیکن آسیب دیده در این سانحه بود که بعد از چند روز بستری در بیمارستان، ترخیص شد.

خبرگزاری مهر درگذشت رهام یزدی را به جامعه ورزش و به ویژه بسکتبال و خانواده آن مرحوم تسلیت می گوید.

کد خبر 6090692 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • شغل پاره‌وقت و پُردرآمدی که در ایران مُد شده
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • ببینید | تصاویری از تجمع دانشجویان استان تهران مقابل سفارت فرانسه
  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین