Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:39:54 GMT

داماش به دنبال تحقق یک رویای دیگر

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۱۱۲۲

داماش به دنبال تحقق یک رویای دیگر

دیدار رفت پلی آف لیگ دسته دوم با تساوی در تهران خاتمه یافت تا داماشی ها در بازی برگشت امید زیادی برای لیگ یکی شدن داشته باشند.

به گزارش "ورزش سه"، از ساعت 17:30 دقیقه دور رفت مرحله پلی آف لیگ دسته دوم میان دو تیم نیروی زمینی تهران و داماش گیلان در ورزشگاه غدیر تهران برگزار شد که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دو تیم در حالی عصر امروز در مرحله پلی آف رقابت ها به مصاف یکدیگر رفتند، که پیش از این در مرحله گروهی رقابت های لیگ دسته دوم شانس صعود مستقیم به لیگ یک را داشتند ولی با از دست دادن برخی امتیازات به پلی آف رسیدند تا فقط یکی از آنها شانس حضور در رقابت های لیگ یک را داشته باشند.

 

 تیم داماش گیلان در دیدار رفت پلی آف موفق شد در حضور نزدیک به هزار هوادارانش با تساوی از تهران خارج شود تا حالا با توجه به پشتوانه مردمی اش در رشت شانس زیادی برای رسیدن به لیگ یک داشته باشد.

فراموش نکنید داماش با مربیگری سیامک فراهانی به فینال جام حذفی هم رسیده و در حالی انتظار سپاهان یا پرسپولیس در فینال را می کشد که امیدوار است سال خوبش با صعود به رقابت های لیگ یک کامل شود.

 

ترکیب دو تیم در این مسابقه سرنوشت ساز به شرح زیر است: 


نیروی زمینی تهران: 
احسان ضیایی ، حسین خیری ، حسین سنگرگیر ، فرشید لک ، امیرحسین غلامی، حسین مددی، رسول سعدیان نیا ، کوشا بهایی پور (از ۸۰؛ سیاوش بهرامی)، حمدالله ابدام ، علی کیانی فر (از ۷۲؛ امیرحسین پور امینیان) ، جواد رمضانی
سرمربی: امید روانخواه

 

داماش گیلان:
 جاسم یاسرالهی، محمد مختاری ، کنعان طاهرنژاد، آرمین منفرددوست، مصطفی آقاجانی، محمد رستمی، جابر نصیری (از ۸۱؛ مرتضی حیدری)، میثم میرپسندیده ، عباس کندل، سعید طالبی (از ۴۶؛ میلاد پورصف شکن) و علی آل کثیر (از ۸۶؛ میثم فرزانه
سرمربی: سیامک فراهانی


 حواشی: 

- سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ و مهرداد شفیعی مسئول لیگ دسته دو در استادیوم حضور دارند. 
- شایان مصلح بازیکن گیلانی پرسپولیس و اسبق سپیدرود در جایگاه ویژه حضور دارد. 
- اسماعیل حاجی پور، مهندس الطافی و سایر اعضای هیئت مدیره داماش در استادیوم غدیر به تماشای مصاف داماش و نیروی زمینی نشسته اند. همچنین غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از شروع نیمه دوم در استادیوم حضور یافته است.
 
- حدود پانصد نفر از هواداران داماش در استادیوم غدیر حضور دارند و پر شور و بی وقفه در حال تشویق تیم محبوب خود هستند. تعداد هواداران داماش از هواداران میزبان بیشتر است. 
- امین متوسل زاده و علی اصغر کریمی بازیکنان اسبق داماش نیز با حضور در ورزشگاه در کنار هواداران داماش مشغول تماشای این دیدار هستند. 

- عباس کندل در دقیقه دوازدهم در حالی که داماش در موقعیت حمله قرار داشت در حرکتی جوانمردانه به دلیل اینکه بازیکن نیروی زمینی روی زمین افتاده بود توپ را به بیرون زد و این کار مورد تشکر امید روانخواه سرمربی نیروی زمینی قرار گرفت.
- سید علی داور تهرانی این بازی در یک صحنه به دو بازیکن داماش کارت زرد نشان داد. 
- میثم فرزانه پیش از شروع بازی با دسته گل به سمت نیمکت نیروی زمینی و سرمربی تیم نیم فصل اول خود رفت.


-  قضاوت این مسابقه به عهده سیدمهدی سیدعلی داور سرشناس فوتبال کشور بود.

گفتنی است دیدار برگشت دو تیم روز 15 اردیبهشت ماه از ساعت 17 در ورزشگاه سردار جنگل آغاز می شود.

نیروی زمینی دسته یک داماش گیلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نیروی زمینی دسته یک داماش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۱۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرتیپ پاسدار پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار رضا شجاعی، فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

به روایت ایسنا، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902632

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم