Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگاران  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  فدارسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران در اواخر سال 97 آزمون داوری کاراته را جهت معرفی نفرات اعزامی به دوره ارتقاء داوری آسیا برگزار کرد.

در پایان آزمون فدراسیون کاراته، 14 داور موفق شدند جواز حضور در دوره ارتقاء داوری کاتا و کومیته رشته ورزشی کاراته آسیا به میزبانی مالزی را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امجد محمدی به نمایندگی از استان کردستان همراه با 13 داور دیگر کشورمان در این دوره که چهار روز به طول انجامید حضور پیدا کرد و توانست با موفقیت نمره قبولی را کسب کند.

این داور کردستانی پس از گذراندن دوره ارتقاء داوری، رقابت های کاراته قهرمانی رده های پایه آسیا به میزبانی مالزی را قضاوت کرد.

گفتنی است، مسابقات کاراته قهرمانی رده‌های پایه آسیا از روز جمعه ششم اردیبهشت ماه به مدت سه روز و در سه رده نوجوانان و جوانان و زیر ٢١ سال برگزار شد .

انتهای پیام/ع

کسب نمره قبولی داور کردستانی در دوره ارتقاء داوری کاراته آسیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در هفتمین دوره داوری مهر اصالت ملی که به میزبانی استان کرمان برگزار شد، ۲۱ اثر از هنرمندان صنایع‌دستی سیرجان موفق به کسب مهر اصالت ملی شدند.

داوری نشان ملی رویدادی است که به‌صورت دوسالانه با هدف ارتقا و بهبود کیفی محصولات بر اساس معیار‌های تعیین شده از جمله مرغوبیت مواد اولیه، طراحی محصول، رعایت همه اصول کاربردی محصول شامل استحکام، ایمنی، پرداخت نهایی، بهداشت، ارگونومی، معیار‌های زیبایی‌شناسی، بسته‌بندی، اصالت، نوآوری، قابلیت بازاریابی و عرضه در بازار باهدف ایجاد رقابت میان هنرمندان و معرفی هنر‌های شاخص منطقه‌ای و استانی برگزار می‌شود

آثاری موفق به دریافت مهر اصالت ملی شوند می‌توانند در آینده برای دریافت نشان مهر اصالت بین‌المللی اقدام کنند.

این آثار شامل رشته گلیم‌بافی ۱۹ اثر، رودوزی‌های سنتی رشته پته‌دوزی یک اثر و پوشاک سنتی رشته عروسک محلی یک اثر بود که موفق به کسب مهر اصالت در این دوره شدند.

دیگر خبرها

  • اعتراف لیگ برتر: داور اشتباه کرد، حق با شما بود!‏
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند