Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@22:00:12 GMT

محموله 10 میلیاردی پتروشیمی در پاکدشت کشف شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۳۷۵۸

محموله 10 میلیاردی پتروشیمی در پاکدشت کشف شد

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف محموله قاچاق مواد اولیه پتروشیمی به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان پاکدشت خبر داد. پتروشیمی

سردار  ناظری در این باره اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت هنگام کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه کامیون کشنده مشکوک شده و برای بررسی محموله و مدارک، خودرو ها را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد این خودرو ها که قصد انتقال مواد پتروشیمی (پلیمری) به خارج از کشور داشتند فاقد هرگونه مدارک گمرکی بوده که با هماهنگی مقام قضائی توقیف شدند.

پاکدشت

سردار ناظری با اشاره به اینکه محموله کشف شده، توسط کارشناسان 10 میلیارد ریال ارزش گذاری شده است، اضافه کرد: در این رابطه پرونده اولیه تشکیل و تحویل مراجع قضائی شد.

قاچاق

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی اجازه فعالیت و جولان به مفسدان اقتصادی را نخواهد داد و با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی می کند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۳۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد

سرهنگ حسین ترکیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و ساختمان‌های نیمه ساز در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات هوشمندانه یک سارق را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی استان اصفهان با اشاره به اعتراف متهم به ۵ فقره سرقت از منازل و ساختمان‌های نیمه ساز در شهر اصفهان، ارزش اموال سرقت شده توسط این سارق را ۲۰ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6091029

دیگر خبرها

  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد