Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مربی تیم فوتبال استقلال گفت: اصلاً شرایط‌مان بحرانی نیست و اتفاقات شرایطمان خوب است. نه اینکه هیچ اتفاقی نیفتاده باشد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، بیژن طاهری در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل استقلال‌خوزستان اظهارنظرهایی انجام داد که گزیده‌های آن را در زیر از نظر می‌گذرانید:

*شفر یک استقلالی به تمام معنا، جنتلمن و خوش‌قلب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او برای استقلال زحمت زیادی کشید و وظیفه‌ام بود که از او تشکر کنم.

*در مورد تغییرات سرمربی در استقلال و دیگر مسائل و سؤالاتی که دارید فردا از مجیدی پس از بازی بپرسید. 

*اصلاً شرایط‌مان بحرانی نیست و اتفاقات شرایطمان خوب است. نه اینکه هیچ اتفاقی نیفتاده باشد، اما بچه‌های ما در دیدار برابر پدیده خوب بازی کردند و تنها توپ‌های‌مان گل نشد. استقلال خوزستان فوتبال خوبی را بازی می‌کند. آنها یکسری بازیکنان جوان و جویای نام دارند و تلاش می‌کنند در لیگ بمانند به همین خاطر بازی فردا را سخت پیش‌بینی می‌کنم.

*تا روز گذشته در خدمت وینفرد شفر بودم، اما تا پایان فصل قرارداد دارم و در خدمت فرهاد مجیدی هستم.

*منشا وقتی در مشهد فهمید که در ترکیب حضور ندارد اعلام کرد که مریض است و نمی‌تواند بازی کند. شاید اگر قبل از اعلام ترکیب می‌گفت که بیمار است هیچ اتفاقی نمی‌افتاد، اما بعد از اینکه ترکیب اعلام شد گفت که مریض است. به همین دلیل فعلاً در اختیار باشگاه قرار دارد.

*آخرین باری که صیادمنش را دیدم قبل از سفر به مشهد بود و سرما خورده بود. در مورد فروش او و انتقالش به کشور دیگر بی‌اطلاع هستم.

*باقری در تمرینات ما شرکت می‌کند و تا الان طبق صلاحدید شفر در لیست قرار نمی‌گرفت. باقری مشکل خاصی ندارد و باید دید که مجیدی درباره او چه تصمیمی می‌گیرد.

*ما یک مجموعه هستیم و شب بازی و حتی دو روز قبل از بازی در هتل درباره ارنج تیم صحبت می‌کردیم، اما در نهایت شفر تصمیم‌گیرنده بود.

*قهرمان شدن را بعید می‌دانم، اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که سهمیه را بگیریم. قطعاً سهمیه آسیا را می‌گیریم، اما قهرمانی دست ما نیست. آن زمان که قهرمانی دست ما بود، استفاده نکردیم.

* قرارداد من و اشکان نامداری در پایان فصل به اتمام می‌رسد، اما در مورد بقیه چیزی نمی‌دانم. سایر دستیاران قرارداد دارند و تصمیم خودشان است که بمانند یا بروند. باشگاه آنها را اخراج نکرده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بیژن طاهری مربی استقلال تیم استقلال میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۷۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس

اریک تن هاخ با توجه به بحران ادامه‌دار ناشی از مصدومیت بازیکنانش، کار سختی مقابل عقاب‌ها در پیش دارد. 

منچستریونایتد در دیداری خارج از خانه که در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر برگزار خواهد شد، به مصاف کریستال پالاس می‌رود.

طرفداری | این مسابقه از ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه شب، به قضاوت جرد ژیلت در سلهرست پارک آغاز خواهد شد. دیدار رفت دو تیم، در اولدترافورد با تک گل یواخیم آندرسن، به سود تیم مهمان به پایان رسیده بود. در حال حاضر شیاطین سرخ با ۵۴ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی حضور دارند ولی پیروزی در بازی پیش رو، می‌تواند بار دیگر آن‌ها را به رده ششم جدول برگرداند. کریستال پالاس نیز با ۴۰ امتیاز، به رده چهاردهم جدول تکیه زده و خیالش از بابت بقا در لیگ برتر، راحت است.

ضمنا، پیش بینی هو اسکورد از این مسابقه، برتری ۲-۱ کریستال پالاس مقابل منچستریونایتد است. 

ترکیب احتمالی کریستال پالاس و منچستریونایتد کریستال پالاس (۱-۲-۴-۳): هندرسون | ریچاردز، آندرسن، کلاین | مونیوز، وارتون، هیوز، میچل | آیو، اولیزه | ماتتا منچستریونایتد (۱-۳-۲-۴): اونانا | اوانز، کاسمیرو، دالو، ون بیساکا | مینو، فرناندز | گارناچو، مانت، آنتونی | هویلوند

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • عنایتی: اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود/ حضور بانوان فرهنگ ورزشگاه‌ها را عوض کرده است+فیلم
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • تم تولد پسرانه چیست؟
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • ابهام بزرگ در ترکیب حریف استقلال
  • توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد