Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@03:05:59 GMT

سپاه، تراکتور را به قهرمانی امیدوار کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۲۵۱۲

سپاه، تراکتور را به قهرمانی امیدوار کرد

زهرا ساعی گفت: اقدام به موقع سازمان اطلاعات سپاه عاشورا تراکتورسازی را به قهرمانی امیدوارتر کرد.

به گزارش مشرق، زهرا ساعی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مانند همیشه سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه عاشورا با اقدام به موقع در دستگیری محسن فروزان دروازه‌بان تیم تراکتورسازی تبریز به همراه همسرش در تهران امید تیم تراکتور سازی به کورس قهرمانی را افزایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: با بازداشت دروازه‌بان تیم تراکتور سازی تبریز به اتهام تبانی و شرط‌بندی در بازی این تیم مقابل سپیدرود رشت توسط دادسرای فرهنگ و رسانه به احتمال قوی نتیجه این دیدار سه بر صفر به نفع تیم تراکتور سازی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

احتمال تکرار بازی سپیدرود و تراکتور وجود دارد


ساعی افزود: با تغییر این نتیجه به نفع تراکتورسازی تبریز این تیم مجدداً بعنوان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال کشور مطرح خواهد شد.


وی همچنین گفت: تماشاگران فهیم تیم تراکتور سازی تبریز امروز نیز همچون بازی‌های قبلی میهمان‌نوازی خود را به کل ایران ثابت خواهند کرد و امیدواریم شاهد بازی جذابی باشیم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل تراکتورسازی سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۲۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این آخرین شانس قهرمانی تراکتور است

به گزارش "ورزش سه"، البته این یک پیشامد ضعیف برای سرنوشت لیگ برتر ایران خواهد بود اما روی کاغذ در صورت ناکامی کامل مدعیان، تراکتور با کسب پنج پیروزی می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود.

این اولین باری نیست که تراکتور به این سرنوشت دچار می‌شود. قرمزهای تبریزی در سال‌های اخیر عموما فصل را بین تیمهای مدعی سپری کرده‌اند اما در یک سوم پایانی فصل کم آوردند و از این جمع کنار رفتند.

تراکتور در سال جدید ۱۰ امتیاز را از دست داده که اگر می‌توانست آن را کسب کند، حالا ۴۲ امتیازی و در یک قدمی صدر جدول قرار داشت.

با این حال تی تی‌ها که هدایت خود را به حمید مطهری سپرده‌اند، امید زیادی دارند تا در بازی با فولاد به پیروزی برسند و چشم انتظار توقف استقلال و سپاهان بنشینند تا اولا به رتبه سوم صعود کنند و دوما شانس قهرمانی را زنده نگه دارند.

البته به نظر مالک تراکتور زور خود را برای فصل آینده در بازو جمع کرده تا در ششمین فصل هدایت باشگاه، آرزوی دیرینه هواداران تیم را تحقق بخشد.

دیگر خبرها

  • نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!
  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • این آخرین شانس قهرمانی تراکتور است
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • تکرار داستان جشن قهرمانی تراکتور در لیگ هلند + فیلم
  • ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است