Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@20:51:38 GMT

لزوم ترویج سنت اخلاقی و تربیتی امام(ره)در رسانه و صدا و سیما

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۴۷۴۹

لزوم ترویج سنت اخلاقی و تربیتی امام(ره)در رسانه و صدا و سیما

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد بطحائی عصر چهارشنبه با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل طی سخنانی ضمن تاکید بر لمس نسل جوان از زندگی امام خمینی (ره) اظهار داشت: این موضوع بسیار مهم است که برای نسل جوان و آینده‌سازان جامعه نوع زندگی رهبر کبیر انقلاب را طوری ترسیم کنیم که بدانند که چه مؤلفه‌های مهمی امام را ماندگار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بطحائی در ادامه افزود: در برهه کنونی نیاز است سنت اخلاقی و تربیتی امام را باید بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد و برای ترویج و نشر این خلقیات به طور جدی تلاش کرد و در این زمینه صدا و سیما به بهترین شکل باید این رسالت را انجام دهد اما متأسفانه به خوبی نتوانسته اند این امر را نمایان سازند و می‌بینیم که نسل جدید به دلایل مختلف از آموزه‌های غنی امام در حال فاصله‌گیری است که وظیفه داریم با روش‌های مناسب و متناسب با سن نوجوانان و جوانان این موارد را انتقال دهیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه همه تصمیم‌گیری‌های امام قبل و بعد انقلاب سرشار از آموزه‌ها و ملاحظه‌های تربیتی بوده است گفت: اخلاق امام خمینی (ره) حتی در مواجه با دشمنان را بی‌نظیر بود که باید سرلوحه همه مردم و مسئولین باشد

کد خبر 4605947

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمد بطحایی وزارت آموزش و پرورش حرم امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۴۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش

  نبی بامریان رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خاش گفت: 65 بیمار دیالیزی ثبت شده در شهرستان خاش و تفتان خدمات رایگان را در بخش دیالیز این بیمارستان دریافت می‌کنند.
 
وی افزود: برای هر بیمار به‌طور متوسط ۱۳ تا ۱۴ جلسه دیالیز انجام می‌شود که گاهی تا چند ساعت طول می کشد و همین موضوع ضرورت توسعه بخش دیالیز بیمارستان را گوشزد می‌کرد.
 
وی ادامه داد: بخش دیالیز این بیمارستان دارای 8 دستگاه دیالیز است و بر همین اساس عملیات توسعه بخش دیالیز جهت 20 تخت در حال انجام است.
  بامریان ادامه داد: بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش به صورت شبانه روزی (حتی در روزهای جمعه و تعطیل) به بیماران ارائه خدمات می دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • آیا می شناسیدش؟
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش