Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت:برخی حرف های منفی نزنند، تنبلی برخی را قبول نخواهم کرد، هر کس بخواهد نسبت به پتروشیمی کم کاری کند مشکل پیدا خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، جهانبخش محبی نیا عصر روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز شورا در میاندوآب با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) به حاکمیت و نقش مردم در جمهوری اسلامی تاکید داشتند، اظهار کرد: حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش از ضروریات در جمهوری اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس نخواست تا با طرح هایی که قدرت انتخاب شهردار و دهیار را از شورا می گرفت، شوراها را محدود کند.

وی با بیان اینکه قانون مدیریت جامع شهری با تنگ نظری مواجه شده است، گفت: در مجلس شورای اسلامی برخی موارد وجود دارد که پرداختن به آنها می توان این قانون را مورد بررسی بیشتری قرار دهد.

محبی نیا با اشاره به اینکه در همه جای کشور دولت، مجلس، شورا، شهردار، استاندار و … بیشتر نگاه هزینه ای دارند، تصریح کرد: هزینه تنها بخشی از مدیریت است.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی به منابع خدادادی ایران در زمینه معادن و منابع گاز و نفت اشاره کرد و گفت: از نظر ثروت و اقتصاد ظرفیت اینکه جزو پنج کشور اول دنیا باشیم را داریم ولی متاسفانه اوضاع خوبی نداریم.

وی با بیان اینکه با مخالف نباید برخورد کرد اما باید با فساد برخورد کرد، افزود: من این نگاه را تحسین می کنم و طبیعتا مقوله مبارزه با فساد باید جایگاه خود را پیدا کند.

محبی نیا در ادامه با اشاره به میاندوآب، تصریح کرد: زمانی در میاندوآب نمی توانستیم، گفت و گو کنیم ولی امروز هرکس با گرایش سیاسی و فکری خود مطالبش را بیان می کند و طرف مقابل به جای پرخاش و مقابله گوش می کند.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنگ نظری نباید داشته باشیم، اظهار کرد: تا زمانی که فرهنگ سیاسی جوامع، وحدت را مبنای زندگی سیاسی خود قرار ندهند، به توسعه نخواهیم رسید به ویژه اینکه از نظر تاریخی در بحث تحول و توسعه، چاله های فراوانی را طی کرده ایم بدون اینکه آنها را پرکنیم و اکنون آنها به عنوان مزاحم تاریخی در راه ما سبز شده و نقش منفی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه سه سال همه مراسمات و عزاداری و مردم تعطیل و باز شروع شده و از مهر ماه قیامتی است، گفت: هنوز انتخاب ما در گرو نگاههای خشک کوچه بازاری و قبیله ای است.

محبی نیا گریزی به مسائل حاشیه ای نیز زد و اظهار کرد: فرمانداری را که در هر زمینه ای خود را نشان می دهد، فرماندار فلان شخص نشان دادن، خیانت به آن شهر است.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرماندار آمده و در شهر وحدت ایجاد کرده و دنبال مسائل توسعه ای شهر است، افزود: این فرماندار چپ اندر چپ هست و هیچ کس نمی تواند راستش کند.

وی گفت: چرا برخی می گویند قهرمانی و امتیاز؛ مگر می شود از وی چیزی گرفت؟ این یک فرصت برای شهر است چرا نیروهای خود را می زنیم.

محبی نیا با بیان اینکه ناسیونالیست نیست و آن را هم قبول ندارد، اظهار کرد: یکی از بدبختی های ترامپ این است که گرفتار ناسیونالیسم سفید شده است.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی افزود: بی خود و بی جهت، جواب کسی را نمی دهی، می رود و مقاله می نویسد، یکی نمی تواند مسئول اداره و یا بخشدار شود، علیه اش نامه بزن.

وی گفت: بنده ۲۵ سال هست که در مجلس حضور دارم، قهرمانی در خیلی از زمینه ها به حرف من گوش نمی دهد.

محبی نیا با بیان اینکه فرماندار باید اینگونه باشد، تصریح کرد: فضای بوجود نیاورید که عیاشی، کفو باشد و پیمانکاران از دست برخی مسئولان امنیت نداشته باشند، ۱۰۰ درصد پروژه های ملی متوقف شود.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حیا کنید، آدم به خاطر شهدا و جمهوری اسلامی تحمل می کند و لب باز نمی کند.

وی افزود: اجازه بدهید وحدت بوجود آید، وحدتی که نه بر اساس منافع گروهی و شخصی و باندی بلکه بر اساس تقویت و عمران و آبادانی

محبی نیا گفت: برخی با هوس های شیطانی و آلوده به انانیت و آلوده به عیاشی و فساد خراب نکنند؛ اسامی آنها را به همراه پرونده هایشان در نماز جمعه می آورم و اعلام می کنم.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز همه از وحدت حرف می زنند، اظهار کرد: امسال نزدیک به ۱۰ ردیف ملی برای میاندوآب باز شده، آیا کم هست؟ پتروشیمی امسال تمام می شود، جاده میاندوآب-میانه تمام است.

وی افزود: یک سال و دو ماه به انتخابات مانده و من نزدیک انتخابات فعالیت های عمرانی را کم می کردم، اشتباه کردم واکنون تا ۷ خرداد ماه سال آینده نماینده مردم هستم.

محبی نیا با بیان اینکه در این سه سال هیچ وقت گلایه نکرده است، گفت: اما ظاهرا برخی به گونه ای دیگر تصمیم گرفته اند.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه میاندوآب را باید آماده کرد، این شهر راه آهن، اتوبان؛ دانشگاه و پتروشیمی دارد، اظهار کرد: برخی حرف های منفی نزنند، تنبلی برخی را قبول نخواهم کرد، هر کس بخواهد نسبت به پتروشیمی کم کاری کند مشکل پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون طرح های خوبی است، تصریح کرد: به شورای شهر افتخار می کنم، زمانی بود که چگونه این شورای شهر را باطل کنیم، پرمسئله ترین شورای ایران، میاندوآب بود اما الان این شورا عاشق این شهر هستند و بنده شرایط را برای خدمات بزرگ مناسب می بینم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۸۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است

شهردار مبارکه گفت: بخش عمده‌ای از پیشرفت‌های اخیر مدیریت شهری در اجرای پروژه‌ها و خدمت‌رسانی به شهروندان، نتیجه تعامل موثر اعضای شورای شهر و شهرداری است.

محمدمهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با تبریک به مناسبت فرارسیدن روز شورا به همه منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: پیشرفت و جهش سرانه‌های شهری نتیجه تنها بخشی از تلاش و همدلی اعضای شورای شهر با مدیریت شهری در دوره ششم است.

وی دغدغه‌مندی و کوشش مجدانه برای رفع نیازهای عمومی شهروندان را از مشخصه‌های اجتناب‌ناپذیر شورای شهر مبارکه در دوره ششم عنوان کرد و افزود: مدیریت شهری مبارکه در سال‌های اخیر به موفقیت‌های کم نظیری دست پیدا کرده و بطور قطع اگر در زمینه‌های عمرانی و فرهنگی شانه به شانه شهرهای بزرگ می‌زنیم نتیجه درایت و دقت عمل نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر است.

شهردار مبارکه، وفاق، همدلی، برادری و پرهیز از حاشیه‌ها را رمز موفقیت شوراها دانست و خاطرنشان کرد: شوراها نماد بارز مردم سالاری دینی در کشور هستند و اهمیت روز افزون شوراها در عرصه مدیریت شهری بر هیچ کسی پوشیده نیست.

احمدی با اشاره به اینکه اتکا به آرای مردمی به عنوان یکی از شاخصه‌های اصلی نظام اسلامی در شوراها متجلی می‌شود، اضافه کرد: مجموعه شورای اسلامی و شهرداری همواره برادرانه و بر اساس اصول و موازین قانونی به حرکت خود برای رسیدن شهر به شرایط ایده آل حرکت می‌کنند.

وی با تبریک روز شوراها به اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه ابراز امیدواری کرد: در سایه بهره‌مندی از خرد جمعی برای تحقق اهداف توسعه شهر و خدمت بیش از پیش به شهروندان، گام‌های بلندی برداشته شود.

کد خبر 748773

دیگر خبرها

  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند