Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@05:23:14 GMT

حلقومی صدای اختلاف از آن خارج شود حلقوم شیطان است

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۲۷۶۲

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله محمد محمدی گلپایگانی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه نماینده سابق و جدید ولی‌فقیه در خوزستان اظهار کرد: خوزستان با کارنامه‌ای که دارد باعث افتخار همه کشور است و جای جای خاک این استان با خون پاک هزاران شهید عجین شده و چه شایسته است کسانی که به این میادین می‌روند با وضو وارد آنها شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه مقاومت و ایثارگری خوزستان باید سرلوحه همه کشور باشد، افزود: کشور ما یکی از ۱۰ کشور حادثه خیز دنیا است. استاندار خوزستان در توضیحاتی که به من داد عنوان کرد که ظرفیت ریزش آب در طول ماه فروردین برابر چندین سال گذشته بود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: در حادثه سیل تمام مردم کشور با اتحاد خود، برابری، برادری و انسجام خود را به همه دنیا نشان دادند. همه دنیا دیدند که برای یاری به سیل‌زدگان مردم ایران از هر چه داشتند دریغ نکردند و آنگونه که آیت‌الله جزایری گفتند انبارها مملو از کمک‌های مردمی است.

آیت‌الله گلپایگانی اظهار کرد: مردم نشان دادند که در اینگونه حوادث و حتی حوادث غیر طبیعی یک صدا و یک پارچه هستند و با وجود سلیقه‌های مختلف، متحد و منسجم عمل می‌کنند.

وی بیان کرد: در این حادثه سیل شاهد بودیم بعد از دستور فرمانده کل قوا، همه نیروهایی که توان داشتند برای کمک به استان‌های سیل‌زده خوزستان، لرستان و گلستان شتافتند و بسیاری از آنها گفتند که تا پایان در کنار سیل‌زدگان خواهند بود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تأکید کرد: یکی از ابلهان مقامات آمریکا گفته بود انقلاب اسلامی ایران چهل سالگی خود را نخواهد دید و ما امسال پیش از پایان چهل سالگی در تهران خواهیم بود. خیال می‌کردند می‌توانند چنین کاری بکنند اما مردم، بزرگان، عشایر و احزاب نشان دادند با همه سلایق تا هرکجا که لازم باشد پشت سر رهبر خود خواهند ماند و گوش به فرمان مقام معظم رهبری خواهند بود.

آیت‌الله گلپایگانی گفت: یکی از اشتباهات این احمق آمریکایی این بود که سپاه پاسداران را تروریست‌ها خواند در حالی که خود آمریکایی‌ها در رأس تروریست هستند. زندان گوانتانامو سند رسوایی آمریکایی هاست. جنایت‌های آنها در عراق، یمن و افغانستان و کشورهای دیگر مشهود است و مجلس عروسی را با جنایت‌های خود به عزا تبدیل می‌کنند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: ترامپ خود یک نازی زاده است و اجداد آن از کسانی هستند که از آلمان نازی به آمریکا مهاجرت کردند. آلمان نازی باعث جنگ جهانی دوم شد و در ان جنگ بیش از ۵۰ میلیون نفر کشته شدند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید تاریخ آمریکا را مطالعه کنند، اذعان کرد: سابقه و تاریخ آمریکا خود بیانگر سیاه بودن کارنامه آن‌ها است زیرا مردمی بودند که از کشورهای مختلف برای دزدی و برای جوییدن طلا به سرزمین آمریکا رفتند در حالی که مالکان واقعی این سرزمین سرخ‌پوست‌ها بودند. حدود ۳ قرن از عمر حکومت آمریکا می‌گذرد و در تمام این مدت مشغول جنگ بودند.

آیت الله محمدی گلپایگانی بیان کرد: قدرت سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران آنچنان است که در خلیج فارس هر کشتی که بخواهد از آبراه تنگه هرمز عبور کند پاسداران شجاع از مقصد و مبدا محموله این کشتی سوال می‌کنند و اگر پاسخی نشنوند، اجازه عبور نمی‌دهند. آیا سپاه پاسداران تروریست است؟ مردم هم اینها را می‌شناسند و همانطور که رهبری گفتند حکومت آمریکایی‌ها دوامی نخواهد داشت.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه از این اتحاد، انسجام که مورد تأکید مقام معظم رهبری است باید بهره مند شد، تأکید کرد: امروز هر حلقومی که صدای اختلاف از آن خارج شود، بدون تردید حلقوم شیطان است، همه باید اتحاد را حفظ کنیم؛ اختلاف نظرهای جزئی مهم نیستند اما باید نشان دهیم که پایه‌های جمهوری اسلامی محکم شده است و بیدی نیست که با این بادها بلرزد.

وی ادامه داد: مسئولان باید جنایت‌های دوره پهلوی را مطالعه کنند. بعد از بلند شدن ندای ملکوتی امام (ره) با اخلاص و توکل بر خدا و همت مردم انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت. جمهوری اسلامی نعمت بزرگ خدا است و باید نسبت به آن حساسیت داشته باشیم. به ویژه به نسل جوان زیرا اینها آینده این کشور هستند و اوج فعالیت آمریکا و اروپا این است که با تبلیغات شیطانی خود نسل جوان ما را منحرف کند.

آیت الله محمدی گلپایگانی خطاب روحانیون و ائمه جماعت تأکید کرد: باید به فریاد جوان رسید و این نسل را درک کرد. البته امروزه با همه این تبلیغات مسموم اکثریت قاطع نسل جوان ما متدین، با خدا، با اخلاص و با علم هستند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری خطاب به مسؤولان استان خوزستان گفت: باید از مسئولان استان تشکر کنیم؛ در سیل اخیر کار کارستانی کردید و بار این سیل به دوش شما بود که این مجاهدت‌ها ذخیره آخر شما خواهد بود. ما و مسئولان باید بدانیم همیشه نوبت شما و ما نیست و باید از موقعیت طلایی برای خدمت به مردم استفاده کنیم به خصوص به مردم خوزستان که در هشت سال دفاع مقدس در خط جبهه بود.

وی با اشاره به کارنامه و شخصیت والای آیت‌الله جزایری، بیان کرد: من از نزدیک خدمت رهبری هستم و می‌دانم که ایشان چه عنایتی به آقای جزایری دارند. شخصیت والای آیت الله جزایری در قبل و بعد از انقلاب، زمان جنگ تحمیلی و بعد از آن به گونه‌ای بود که درب خانه وی به روی مردم باز بوده و خدمات شایانی به این استان و انقلاب ارائه کرده است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: آقای جزایری هر جا برود مشتری دارد اما حضرت آقا خواسته‌اند در اهواز بمانند و این موضوع خیلی مهم است. آیت‌الله جزایری بارها درخواست کردند که دیگر کافی است و پس از اصرارهای زیاد آقا قبول کردند.

وی ادامه داد: آقای موسوی فرد انسانی عالم، با سوابق مشخص و پا به رکاب است که در همه میدان‌ها پیشتاز و انقلابی حضور دارد. چیزی تغییر نکرده است و فقط عزیزی جای خود را به عزیزی دیگر داده است.

کد خبر 4606512

منبع: مهر

کلیدواژه: دفتر مقام معظم رهبری نماینده ولی فقیه در خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۲۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه پایگاه مردمی است

حجت السلام والمسلمین محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: مسئله شعار سال نشان از حضور مردم در عرصه‌های مختلف دارد، اما گاهی گلایه‌هایی در مورد مطرح نکردن مطالبات مردم مطرح می‌شود که باید شورا‌ها واقعیات را مطرح کنند، همچنین مسئولان نسبت به شورا‌ها عنایت لازم را داشته باشند تا با همدلی و همکاری مشکلات مردم رفع شود.

وی با اشاره به روز معلم و شهادت شهید مطهری، افزود: شهید مطهری الگوی تمام عیار، شخصیتی جامع، موثر و مفید برای جامعه به ویژه فرهنگیان است، امروز فرهنگیان با انگیزه در صحنه حاضرند، اما ضرورت‌ها بیش از پیش است.

بیشتر بخوانید

مطالبات مردمی روی میز بررسی

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تربیت نسل جوان و نوجوان، جهت‌دهی فکری، اخلاقی، علمی و ایمانی آن‌ها کاری است که عمده آن در آموزش و پرورش و به دست معلمان شکل می‌گیرد که باید انگیزه لازم در معلمان ایجاد شود کما اینکه خلاء‌هایی وجود دارد که باید رفع شوند، بنابراین معلمان باید با انگیزه کافی تربیت نسل جوان و نوجوان را مفید و کارا انجام دهند.

نکونام با بیان اینکه نماز جمعه پایگاه مردمی است، ادامه داد: سخن اصلی در این پایگاه‌ها سخن مردم است، مواضع امام جمعه از مواضع رهبری اخذ می‌شود و باید خط مشی رهبری دنبال شود، در مواضع مقام معظم رهبری مطالبات مردم بیان می‌شود به گونه‌ای که ائمه جمعه باید حرف دل مردم را بیان کنند و باید اجازه دهند با رعایت موازین، اخلاق و حفظ حریم و حرمت مسئولان مطالبات بیان شود و با سعه صدر پیگیر و شنوای مطالبات مردم باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پای حرف شما هم استانی‌ها در صدای مردم
  • لزوم حمایت شوراها از شهرداران/ نفوذ از بیرون سبب ایحاد اختلاف در شورا می‌شود
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • لوپتگی حالا شیطان است؛ اسلوت بهترین شغل دنیا را می‌گیرد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • نماز جمعه پایگاه مردمی است
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است