Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:55:19 GMT

تصمیم تراکتور درباره هافبک مغضوب چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۸۸۱۲

تصمیم تراکتور درباره هافبک مغضوب چیست؟

باشگاه تراکتورسازی هنوز تصمیم نهایی خود درباره علی طاهران را اتخاذ نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، علی طاهران هافبک تراکتورسازی دو روز پیش به دلیل مصاحبه‌ای که علیه جورج لیکنز سرمربی بلژیکی تیمش بر زبان ‌آورد و او را یک مربی بی‌کیفیت خواند از سوی این مربی در اختیار باشگاه قرار داده شده است. طاهران با نظر لیکنز فعلاحق حضور در تمرینات تراکتورسازی را ندارد تا درباره اش تصمیم‌گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این هافبک دفاعی جوان تراکتورسازی بر اساس اعلام باشگاه باید در جلسه کمیته انضباطی سرخ‌ها شرکت کند تا درباره‌اش تصمیم‌گیری شود اما با گذشت 3 روز از آن اتفاق هنوز مشخص نیست که آینده ای در انتظار طاهران است.


طاهران در صحبت‌هایی که انجام داده بود ضمن تمجید از محمدرضا زنوزی مالک باشگاه به دلیل زحماتش اعلام کرده برخی افراد نمی‌‌خواهند بومی‌ها در تراکتورسازی موفق باشند و از این رو تعداد زیادی از هواداران تیم آذربایجانی نیز به حمایت از این بازیکن پرداخته‌اند. در چنین شرایطی انتظار می‌رود مسئولان باشگاه تراکتورسازی هرچه سریع‌تر درباره طاهران تصمیم گیری کنند و این بازیکن را از بلاتکلیفی در بیاورند.


گفتنی است؛ طاهران سال گذشته یکی از جوانان مورد اعتماد یحیی گل‌محمدی بود که بازی‌های خوبی برای تراکتور انجام داد. او در زمان جان توشاک و محمد تقوی نیز در برخی مسابقات به بازی گرفته می‌شد اما در نیم فصل دوم با حضور لیکنز فرصتی برای نشان دادن خودش پیدا نکرد و به همین خاطر از سرمربی بلژیکی گلایه کرده بود.

تراکتورسازی تبریز علی طاهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز علی طاهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 

آفتاب‌‌نیوز :

فرشید باقری هم یکی از بازیکنان مس رفسنجان به شمار می‌رود که با حضور محرم نویدکیا توانسته به روز‌های اوج خود برگردد و پس از چند حضور تاثیرگذار سرانجام در مصاف دربی کرمان پایش به گلزنی هم باز شد. نمایش باقری در این هفته‌ها هواداران استقلال را به یاد نمایش‌های این تیم در قبلی قم انداخته که در ادامه به استقلال پیوست، اما در استقلال نتوانست به چیزی که در ذهن داشت دست پیدا کند. 

مس رفسنجان با محرم نویدکیا در ۱۱ بازی قبلی خودش در لیگ و جام حذفی ۱۷ گل به ثمر رسانده که هیچ‌کدام به صورت مستقیم از روی نقطه کرنر به دست نیامده بود، تا اینکه در نیمه دوم بازی مقابل گل‌گهر در دربی کرمان که با تساوی یک بر سم تمام شد، هافبک دفاعی جنگنده نارنجی‌پوشان رفسنجانی ارسال دقیق سعید واسعی دیگر ستاره این روز‌های تیم نویدکیا را به گل تبدیل کرد.

البته خبر بدی هم در این مسابقه به کادر فنی مس از زمین مخابره شد و فرشید باقری در دقیقه ۹۰ با دریافت کارت زرد چهار اخطاره شد تا بازی بعدی تیمش مقابل صنعت نفت در آبادان را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • تورس از هافبک‌های گل‌گهر گلزن می‌سازد!
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • پایان کار خطیر در استقلال؛ 50 میلیارد تومان دردسر آفرین شد!
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • تصویر شهریار شاعر نامدار ایرانی بر دستان هواداران تراکتورسازی
  • سخت‌ترین دوران‌ زندگى حضرت امیرالمومنین (ع) + فیلم
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • وزیر صمت: تراکتورهای وارداتی توان رقابت با تولیدات داخلی را ندارند