Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون فوتبال از معرفی سر مربی تیم ملی فوتبال تا زمان برگزاری فینال جام حذفی خبر داد.

به گزارش ایمنا، مهدی تاج درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال امید و کادر فنی این تیم گفت: باید در دی ماه برای حضور در مرحله نهایی انتخابی المپیک 2020 به تایلند برویم و جامعه فوتبال یک عزم جدی برای المپیکی شدن تیم فوتبال ایران دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ایران در مرحله اول با سرمربیگری کرانچار هفت امتیاز گرفت و به همراه عراق صعود کرد، اما ارزیابی این بود که برای مرحله بعدی از یک مربی دیگر استفاده شود. بر همین اساس با کرانچار به توافق و تفاهم رسیدیم. سرمربی بعدی تیم امید هم ایرانی خواهد بود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره سرمربی تیم ملی بزرگ‌سالان عنوان کرد: مشکلات خاص خودمان را داریم که ارزی است و برخی مسائل خاص به آن اضافه شده است. صحبت‌های جدیدی صورت گرفته و به زودی اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سرمربی بعدی تیم ملی خارجی است، خاطرنشان کرد: سرمربی تیم ملی فوتبال به زودی معرفی خواهد شد. باید زودتر سرمربی تیم ملی را معرفی می‌کردیم، به دلیل برخی مسائل که گفتم، این اتفاق رخ نداد؛ به هر حال سرمربی جدید به زودی معرفی می‌شود.

تاج در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی تیم ملی تا زمان برگزاری فینال جام حذفی (9 خرداد 98) معرفی شود یا خیر؟ گفت: بله، این اتفاق می‌افتد.

وی که با برنامه فوتبال برتر گفت‌وگو می‌کرد، درباره شکایت فدراسیون فوتبال از کارلوس کی‌روش و صحبت‌های اخیر سرمربی پیشین ایران، اظهار کرد: کارهایی که انجام می‌دادیم، دفاع از تیم ملی و کشور بود، نه شخص آقای کی‌روش. ما پول او را از طریق AFC داده‌ایم و به تعهدات مالی و غیر مالی عمل کردیم. در واقع شکایت معنا ندارد، چون پول را از طریق AFC حواله کردیم. همچنین ما هم شکایت متقابل را انجام دادیم. به هر روی حال باید جواب بدهیم؛ البته کی‌روش سرمربی کلمبیا است و باید از طریق فیفا با او صحبت کنیم.

منبع: تسنیم

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جام حذفی فدراسیون فوتبال مهدی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۷۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال جام حذفی در کدام استان برگزار می شود؟

مسئول جام حذفی گفت: در صورتیکه یکی از دو تیم فینالیست از استان کرمان باشد مسابقه نهایی جام حذفی در استانی بی طرف برگزار خواهد شد.

امیرحسین روشنک در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد  ورزشگاه محل برگزاری فینال جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اظهار داشت: طبق مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ باید در استان کرمان برگزار شود اما با توجه به اینکه دو تیم از ۸ تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از استان کرمان هستند در صورتیکه یکی از دو تیم کرمانی به فینال برسند  باید فینال  در ورزشگاهی بی طرف و استانی دیگر برگزار شود.

وی افزود: چنانچه دو تیم مس رفسنجان  و گل گهرسیرجان به فینال صعود کنند در آنصورت مسابقه در مرکز استان و شهر کرمان برگزار خواهد شد.

مسئول جام حذفی درمورد مراسم قرعه کشی روز آینده گفت: فردا قرعه کشی مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال با توجه به محدودیت های زمانی و فشردگی مسابقات لیگ برتر وجام حذفی همزمان برگزار خواهد شد و مسیر مسابقات تا پایان رقابت ها مشخص می شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • فینال جام حذفی در کدام استان برگزار می شود؟
  • آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد