Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@05:21:46 GMT

برپایی 40 جشن گلریزان ماه رمضان در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۸۷۶۶

برپایی 40 جشن گلریزان ماه رمضان در سیستان و بلوچستان

سید عبدالحسین سجادی، مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: در طول ماه مبارک رمضان، تعداد 40 جشن گلریزان جهت کمک به زندانیان جرائم غیرعمد در سطح استان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه ستاد دیه استان از سال 86 راه اندازی شد، افزود: تاکنون به همت ستاد دیه و مردم نیکوکار استان سیستان و بلوچستان زمینه آزادی حدود 800 نفر زندانی جرایم غیرعمد فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اظهار کرد: مردم سیستان و بلوچستان با وجود مشکلات فراوان همواره در مناسب‌های مختلف از جمله جشن‌های گلریزان در کمک به زندانیان نیازمند پیش قدم بوده‌اند به طوری‌که این استان از نظر مشارکت نسبت به جمعیت در کشور در رده‌های نخست قرار دارد.
وی عنوان کرد: سال گذشته 142 زندانی جرائم غیر عمد در سیستان و بلوچستان با بدهی دو میلیارد و 700 میلیون تومان آزاد شدند؛ همچنین در این سال یک میلیارد و 100 میلیون تومان کمک‌های نقدی توسط خیران جمع آوری شد.
سجادی بیان کرد: در حال حاضر 77 زندانی جرایم غیر عمد این استان چشم انتظار کمک‌های خیران نیک اندیش برای بازگشت به آغوش خانواده‌هایشان هستند؛ بدهی این زندانیان در مجموع 95 میلیارد و 751 میلیون و 655 هزار ریال است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا جشن گلریزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۸۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، شهید آیت الله سلیمانی نماینده سابق ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بود که ششم اردیبهشت ماه سال گذشته این عالم ربانی در یکی از بانک‌های بابلسر استان مازندران مورد حمله مسلحانه یک فرد قرار گرفت و به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • (تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل