Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-28@22:23:22 GMT

افزایش قیمت سوخت شناورها در دستور کار نیست

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۲۷۸۷

افزایش قیمت سوخت شناورها در دستور کار نیست

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی آخرین وضعیت قیمت سوخت شناورهای مسافری و باری و نیز قیمت بلیت شناورهای مسافری را در سال ۱۳۹۸ تشریح کرد.

به گزارش «انرژی امروز» از سازمان بنادر و دریانوردی، هادی حق‌شناس با اشاره به اینکه قیمت سوخت شناورهای مسافری و باری از سوی مجموعه وزارت نفت تعیین می‌شود، اظهار کرد: سوخت شناورهای مسافری در آب‌های داخلی به صورت یارانه‌ای و سوخت شناورهای باری در آب‌های بین‌المللی نیز با قیمت آزاد محاسبه می‌شود و تا این لحظه افزایش قیمت سوخت شناورهای مسافری و باری در دستور کار نیست و در این رابطه افزایش قیمتی ابلاغ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد وضعیت قیمت بلیت شناورهای مسافری در سال جاری نیز بیان کرد: در برخی مسیرها شاهد افزایش قیمت ۲۰ درصدی بلیت شناورهای مسافری برای مسافران غیربومی بودیم و این افزایش مبلغ برای گردشگران لحاظ شد.

معاون امور دریایی سازمان بنادر دریانوردی، افزود: با اتمام ایام نوروز در بازه زمانی ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری، شاهد افزایش قیمت بودیم و با اتمام این ایام قیمت‌ها به حالت قبل بازگشت.

 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصادف با یک خودروی ورزشی در خیابان (فیلم) تصادف پسر رونالدو با خودرو به همراه دوستش (فیلم) تصادف یک خودرو با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا (فیلم)

دیگر خبرها

  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • فوت سرنشینان خودرو سوختبر
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان