Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@21:15:57 GMT

مراکز اهدای خون قزوین در ماه رمضان فعالیت می کنند

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۶۸۵۴

مراکز اهدای خون قزوین در ماه رمضان فعالیت می کنند

دکتر سیامک اسدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه مراکز انتقال خون هر ساله در ماه رمضان نسبت به سایر ماه های سال به دلیل روزه گرفتن مردم با کاهش اهدای خون مواجه است از مردم استان دعوت می شود به خاطر نیاز دایمی و مستمر بیماران این امر خداپسندانه را فراموش نکنند.
وی اضافه کرد: به منظور رفاه حال روزه داران در ایام ماه رمضان پایگاه خون گیری انتقال خون قزوین در ساعات هشت تا 12:30 و همچنین ساعت 20 تا 30 دقیقه بامداد و پایگاه تاکستان نیز از ساعت هشت صبح تا 12:30 آماده دریافت خون اهدایی داوطلبان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسدی ادامه داد: همچنین این پایگاه ها در شب های پرفیض قدر نیز از ساعت 20 تا 2 بامداد به روزه داران خدمات رسانی خواهند کرد.
وی همچنین به آماری از اهدای خون در فروردین ماه امسال اشاره کرد و گفت: در این یک ماه، چهار هزار و 384 نفر برای اهدای خون مراجعه کردند که در نهایت سه هزار و 339 تن از آنها موفق به اهدا شدند.
اسدی، 59.75 درصد از این اهداکنندگان را از میان اهداکنندگان مستمر عنوان کرد و افزود: سهم بانوان نیز از این اهدا به میزان 6.23 درصد بوده است.
اداره کل انتقال خون قزوین دارای دو مرکز خون گیری در قزوین و تاکستان است.
7388*3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 انتقال خون خدمات رسانی ماه رمضان قزوین اهدای خون 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، براساس این اعلام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه، معلم‌ها، آموزگاران و استادان دانشگاه با ارائه کارت شناسایی مرتبط می‌توانند از موزه‌ها، پایگاه‌های میراثی و اماکن فرهنگی‌تاریخی در سراسر کشور، به صورت رایگان بازدید کنند.
 
 ساعت کاری اماکن فرهنگی‌تاریخی در ۶ ماه نخست سال از ۹ تا ۱۸ است.
 
علاقه‌مندان به بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث فرهنگی یا محوطه‌های تاریخی، با مراجعه به تارنما یا صفحه آن‌ها در فضای مجازی، می‌توانند از ساعت دقیق فعالیت‌شان اطلاع یابند.

دیگر خبرها

  • بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • اهدای جایزه باران مسطورا در کرمان