Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@17:22:52 GMT

سرمربی پرسپولیس دور از چشم همه پولش را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۹۳۵۰

سرمربی پرسپولیس دور از چشم همه پولش را گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس موفق شد بیش از ۷۰ درصد از مطالبات برانکو ایوانکوویچ را امروز به صورت نقد پرداخت کند.

سرمربی پرسپولیس که نزدیک به ۸۵۰ هزار یورو از پرسپولیس طلب دارد صبح امروز جلسه ای را با ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در محلی خارج از ساختمان باشگاه برگزار کرد. در این نشست بخش عمده ای از مطالبات برانکو پرداخت شد تا حاشیه‌های چندماه اخیر مربوط به بزرگترین بدهی جاری سرخ‌ها پایان پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است باقیمانده این پول که نزدیک به ۲۵۰ هزار یورو است پس از پایان لیگ برتر به حساب برانکو ایوانکوویچ واریز شود تا حساب طرفین کاملا تسویه شود.

کد خبر 4611013

منبع: مهر

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ ایرج عرب باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۹۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!

به گزارش “ورزش سه”،  شهاب زاهدی هفته گذشته با گلزنی مقابل گامبا اوساکا دروازه حریف را گشود و این گل در حالی به ثمر رسید که شوت او از فاصله شصت متری به سمت دروازه رفت و یکی از بهترین گل‌های چند فصل اخیر را به ثبت رساند.

چند روز بعد از این گل شگفت‌انگیز، اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس که در نیم فصل اول مربی زاهدی نیز بود، در اینستاگرام  نوشت: عجب گلی. تبریک. پله هم نمی‌توانست چنین گلی بزند.

شهاب زاهدی این فصل شش گل در جی لیگ به ثمر رسانده و چهارمین گلزن برتر لیگ ژاپن محسوب می‌شود.

این در حالی است که او در نیم فصل اول ۷ گل برای پرسپولیس زد و جدایی او بعد از انتقاد گروهی از هواداران پرسپولیس رقم خورد با این حال این کامنت نشان می‌دهد زاهدی و اوسمار اختلافی با یکدیگر نداشتند.

قرارداد زاهدی تا پایان فصل خواهد بود و او همچنان تحت قرارداد تیم اوکراینی است.

دیگر خبرها

  • همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • ویسی نقره داغ شد؛ ۲ میلیارد تومان، ادامه فعالیت به شرط پرداخت در یک هفته!
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!