Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@23:42:37 GMT

شجاع و کامیابی نیا در پرسپولیس می‌مانند

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۹۴۱۷

شجاع و کامیابی نیا در پرسپولیس می‌مانند

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر ایران به زودی آغاز می‌شود و باشگاه‌ها تلاش می‌کنند تا نقاط ضعف را برطرف و بازیکنان مدنظر سرمربی شان را جذب کنند که مسئولان باشگاه پرسپولیس این کار را آغاز کردند و در صدد توافق با بازیکنان اصلی برای فصل آینده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در جلسه‌ای که ایرج عرب با برانکو داشت، برنامه ریزی برای کسب قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی، اردو‌های پیش فصل، جذب بازیکنان مورد نظر برای فصل آینده و ... بحث شد و در پایان مقرر گردید برنامه‌های جذب بازیکن از شنبه هفته آینده و پس از بازی با ماشین سازی انجام شود، اما برانکو به مدیران تیم سرخپوش پیام داد تا قرارداد بازیکنان ثابت این تیم تمدید شود.

شجاع خلیل زاده و کمال کامیابی نیا توافقات کلی را با مدیران باشگاه پرسپولیس انجام دادند و قرارداد آن‌ها پس از بازی‌ها تمدید خواهد شد تا فصل آینده نیز در جمع شاگردان برانکو بمانند، هرچند هر ۲ بازیکن پیشنهاداتی دارند، اما تصمیم گرفتند در پرسپولیس بمانند و با این تیم قهرمانی در لیگ برتر و آسیا را کسب کنند.

همچنین محمد نادری که در نیم فصل لیگ هجدهم به صورت قرضی و ۶ ماهه به پرسپولیس پیوست و در این تیم عملکرد خوبی داشت تا جایی که مدیران باشگاه سرخپوش در صدد قطعی کردن قرارداد او هستند.

یکی از مدیران تیم پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان این خبر را تایید کرد.

بیشتر بخوانید:

آشنایی با گزینه ایرانی- انگلیسی مد نظر پرسپولیس و برانکو

برانکو لیستی به باشگاه پرسپولیس تحویل نداده است

جلسه برانکو با مدیرعامل پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ و جام حذفی

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک

به گزارش "ورزش سه"، سفر به اراک در این فصل در فاصله دو ماه برای پرسپولیسی‌ها بسیار تلخ بوده و آنها دو شکست را در ورزشگاه آلومینیوم در لیگ برتر و جام حذفی تجربه کردند.

بازیکنان پرسپولیس که به شدت از دو بار کامبک خوردن و شکست در ضربات پنالتی ناراحت بودند، با چهره‌های درهم ورزشگاه را ترک می‌کردند.

هیچ‌یک از بازیکنان پرسپولیس در میکسدزون اراک حاضر به گفت‌وگو نشدند تا سناریو هفته شانزدهم برای قرمزپوشان تکرار شود.

دیگر خبرها

  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • شجاع: خدا به پورحمیدی عزت داد
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟