Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - اروی رنار، سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش نسبت به شایعات اخیر مطرح شده واکنش نشان داد. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «اکیپ» فرانسه اخیراً با انتشار خبری مدعی شد اِروی رنار تصمیم به قطع همکاری با فدراسیون فوتبال مراکش پس از مسابقات جام ملت‌های آفریقا 2019 گرفته و از تصمیم خود هم بازنخواهد گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تیم‌های ملی ایران، عربستان، قطر و تیم‌های باشگاهی لیون، الاهلی مصر و زمالک مصر نیز به عنوان مشتریان اصلی وی یاد شده بود.

این سرمربی فرانسوی اما در واکنش به شایعات مطرح شده با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: «شایعه... این دروغ‌هایی است که توسط حسودان درست شده است. این شایعات توسط احمق‌ها تکرار می‌شود و احمق‌‌ها هم باورش می‌کنند چون انسان‌های باهوش پیش از باور کردن چنین شایعاتی، آن را بررسی می‌کنند».

همچنین اخیراً سایت مراکشی «le360» خبر داده بود در هفته گذشته نشستی مخفیانه بین مدیران فدراسیون فوتبال مراکش و اعضای کادر فنی تیم ملی مراکش صورت گرفته و اروی رنار به این نشست دعوت نشده است. این سایت مدعی شده بود فدراسیون فوتبال مراکش و این سرمربی فرانسوی به توافق با یکدیگر برای ادامه همکاری نرسیده‌اند.

واکنش رئیس فدراسیون فوتبال مراکش به اختلافات با رنار: مایل به ادامه همکاری هستیم

فوزی لقجع، رئیس فدراسیون فوتبال مراکش اما شایعات مطرح شده در خصوص بروز اختلاف با اروی رنار را تکذیب و تأکید کرد رابطه خوبی با این سرمربی فرانسوی دارد. همچنین این فدراسیون شایعه نشست مخفیانه بین مدیران فدراسیون فوتبال مراکش و اعضای کادر فنی تیم ملی مراکش را بی‌اساس خواند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی فوتبال مراکش فدراسیون فوتبال مراکش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال مراکش فدراسیون فوتبال مراکش تیم ملی فوتبال مراکش فدراسیون فوتبال مراکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۰۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم

فدراسیون فوتبال به رهبری مهدی تاج ، در حال فتح قله‌های اخلاقی و انضباطی است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ وقتی کمیته‌های قضایی فدراسیون فوتبال بیش از آنکه رفع معضلات اخلاقی و انضباطی فوتبال برای‌شان مهم باشد، مشغول وضع جرایم مالی هستند و جزای نقدی در اولویت است تا اصلاح تربیتی جامعه فوتبال. 

 این ویدئوی تاسف‌بار کتک‌زدن داور از اوضاع وخیم اخلاقی و تربیتی در فوتبال پایه تهران است که طی چندمین بار در چندماه اخیر تکرار می‌شود و معلوم نیست چرا فکر موثری در مورد آن صورت نمی‌گیرد؟ 

تا به کی باید شاهد این تصاویر وحشتناک باشیم و عوامل آن با چندماه محرومیت و چند ده میلیون جریمه به میادین برگردند. چه زمانی برخورد قاطع و پیشگیری از بروز این فجایع به عمل خواهد آمد؟

 

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست