Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز پرورش ملی استعدادهای درخشان از تمدید فرصت ثبت‌نام آزمون ورودی پایه هفتم مدارس سمپاد تا روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت خبر داد. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، فرصت ثبت‌نام در آزمون ورودی پایه هفتم مدارس سمپاد که تا امروز "دوشنبه 23 اردیبهشت" به پایان می‌رسید تا روز چهارشنبه 25 اردیبهشت تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت‌نام آزمون ورودی پایه هفتم مدارس سمپاد از روز دو‌شنبه 16 اردیبهشت آغاز شد و داوطلبان برای ثبت‌نام باید به سایت hoosh.medu.ir  مراجعه کنند و ثبت‌نام نیز با دریافت رمز همگام از طریق مدیر مدرسه امکان پذیر است و  اعلام و ارائه رمز از هر کانال دیگری غیرمعتبر است.

کسب مقیاس "خیلی خوب" در تمام دروس نوبت دوم پایه پنجم ابتدایی در سال تحصیلی 96-97 و کسب مقیاس "خیلی خوب" در تمامی دروس در نوبت اول پایه ششم درسال تحصیلی 97-98 جهت شرکت در این سنجش الزامی است.

چنانچه داوطلبی درمجموع دو سال تحصیلی پایه‌های پنجم وششم ابتدایی حداکثر دریک عنوان درسی، مقیاس "خوب" را کسب کرده باشد، ثبت نام او بلامانع است.

این سنجش برای دانش‌آموزان داخل وخارج ازکشور، رأس ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 30 خرداد ماه 98 به‌صورت هم‌زمان در حوزه‌های داخل کشور برگزار می‌شود.

داوطبان پس از طی مراحل ثبت‌نام، شماره پی‌گیری را دریافت و آن را جهت استفاده‌های بعدی نزد خود نگهداری کنند.

مدارس استعدادهای درخشان فاقد امکانات خوابگاهی و شبانه‌روزی هستند. ضمناً، تحصیل دانش‌آموزان پذیرفته ‌شده در  این مدارس طبق مصوبۀ هیئت امنای سمپاد، مستلزم پرداخت حق‌الثبت به میزان 50 درصد شهریۀ مصوب مدارس غیردولتی شهرستان مربوط است (رقم مصوب حق‌الثبت، هر ساله از سوی ادارۀ کل آموزش و پرورش استان اعلام خواهد شد).

بیشترین پذیرش مدارس سمپاد در رشته ریاضی/ مهلت ثبت‌نام تمدید شدهنرستان‌های سمپاد آغاز به کار کردند/ جذب دانش‌آموز در رشته‌ خیاطی و چهره‌سازیآغاز ثبت‌نام آزمون پایه دهم مدارس سمپاد/ پذیرش در رشته‌های مهارتی برای نخستین‌بارزمان برگزاری سنجش هوش و استعداد برای ورود به پایه هفتم مدارس سمپاد"تست هوش و استعداد" به صورت ترکیبی در آزمون ورودی سال 98 مدارس سمپاد

انتهای پیام/

 

R1014132/P/S2,22/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دانش‌آموزان سمپاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانش آموزان سمپاد دانش آموزان سمپاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۱۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سلسله نشست‌های علمی و تخصصی با عنوان «سواد بصری در مد و لباس» توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود.

در این نشست مریم مونسی استاد دانشگاه و عضو هیأت علمی دانشگاه الزهرا به سخنرانی می‌پردازد.

مراسم مورد اشاره چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 6089007 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا دهم اردیبهشت تمدید شد
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود