Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره همکاری های این نهاد با دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی وظیفه دارند دانشگاه را به سمت اهداف عالی دانشگاه تراز انقلاب اسلامی حرکت دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسئولان نهاد به عنوان عضو هیات رئیسه، عضو شورای فرهنگی، عضو هیات جذب و مجموعه های تصمیم گیری، همکار و مشاور دانشگاه محسوب می شوند.

رستمی ادامه داد: تعمیق و تبلیغ مفاهیم دینی و هدایت جریان های عمومی دانشگاه به سمت اهداف متعالی انقلاب اسلامی، جزء وظایف اصلی و ذاتی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری محسوب می شود و لذا مسئولان فرهنگی دانشگاه بایستی بر همکاری هرچه بیشتر با این نهاد اهتمام بیشتری ورزند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری درباره ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی به منظور رسیدن به دانشگاه تراز انقلاب اسلامی تصریح کرد: مجموعه دانشگاه های کشور دارای نقاط قوت و توانمندی هایی هستند که باید به آن توجه شود اما هنوز با تا رسیدن به دانشگاه تراز انقلاب اسلامی فاصله دارند؛ خروجی دانشگاه تراز انقلاب بایستی انسانی مومن،متعهد، باورمند و شجاع باشد.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی نیز مانند تمامی دانشگاه های کشور، میراث عمومی دانشگاهی را یدک می کشد؛ حضور مدیریت فرهیخته و انقلابی که برخواسته از بدنه دانشگاهی است، هماهنگی در بدنه دانشگاه، فاصله ای که از سیستم دست و پاگیر اداری دارد و می تواند برای خود تصمیمات قاطع و جدی بگیرد، ظرفیت هایی است که حتی دانشگاه های دولتی نیز کمتر از آن برخودار هستند.

انتهای پیام/

108 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی حجت الاسلام رستمی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری سیستم اداری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی حجت الاسلام رستمی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری سیستم اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۷۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان گفت: پس از یک دهه تاخیر در اعزام به حج عمره، این پرواز شامل دو کاروان از اهل سنت و یک کاروان شیعه بود که به سرزمین وحی اعزام شدند.
حجت الاسلام غلامرضا حاجبی افزود: این سفر ده روزه است و حجاج ۵ روز در مدینه منوره، و بقیه را در مکه مکرمه اقامت دارند.

بیشتر بخوانید؛ افزایش ۷ درصدی جابجایی مسافران نوروزی در فرودگاه‌های هرمزگان
مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان افزود: کوچیک‌ترین حاجی ۷ ساله و مسن‌ترین آنها ۹۷ ساله است.
جمشید دلفاردی مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان هم گفت: حجاج ۱۹ اردیبهشت ماه از مبدا جده به بندرعباس باز میگردند.

دیگر خبرها

  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است