Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@23:18:51 GMT

اعضای تحقیق و تفحص از واگذاری مغان مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۸۲۵۱

اعضای تحقیق و تفحص از واگذاری مغان مشخص شدند

عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس از مشخص شدن اعضای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری شرکت کشت و صنعت دشت مغان خبر داد. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸ اقتصادی بازار سهام | بورس نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، معصومه آقاپور علیشاهی در تشریح نشست دیروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در ابتدای این جلسه اعضای هیئت رییسه تحقیق و تفحص نحوه واگذاری کشت و صنعت دشت مغان مشخص شدند که محمد حسن‌نژاد به عنوان رییس هیئت، صدیف بدری نایب رییس اول، رضا کریمی نایب رییس دوم و شکور پور حسین شقلان به عنوان دبیر هیئت تحقیق و تفحص انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در تشریح دستورکار دوم کمیسیون اقتصادی نیز افزود: سوال 14 نماینده از وزیر امور اقتصادی و دارایی در نشست دیروز کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت که تعدادی از نمایندگان از توضیحات دژپسند قانع شده، تعدادی از سوال‌ها مراعا مانده و برخی به دلیل عدم اقناع نمایندگان به صحن علنی مجلس ارسال می شود.

تخلفات گسترده برخی بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی محور یکی از سوالات

عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین در تشریح برخی سوالات مطرح شده نمایندگان از وزیر امور اقتصادی و دارایی، ادامه داد: وضعیت ظاهری و عمرانی گمرکات کشور، تخلفات گسترده برخی بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی، عدم نظارت و سوء مدیریت در حوزه شرکت های بیمه از جمله محورهای سوال‌های نمایندگان از وزیر امور اقتصادی و دارایی بود.

آقاپور علیشاهی سوءمدیریت در گمرکات کشور و روند طولانی ترخیص کالاهای فاسدشدنی و عدم اطلاع رسانی قبلی به مشتریان بانک ها مبنی بر فعال کردن سامانه ارسال پیامک و برداشت کارمزد بدون اجازه مشتریان را از دیگر محورهای سوال نمایندگان از دژپسند عنوان کرد.

به گزارش خانه ملت، عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین از ارسال سوال احمد مرادی و شکور پور حسین شقلان از به صحن علنی مجلس خبر داد و تصریح کرد: سوال احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس درباره عدم نظارت وزارت امور اقتصادی و دارایی بر عملکرد منطقه آزاد قشم و نارضایتی مردم آن و سوال شکور پور حسین شقلان نماینده پارس آباد درباره اقدامات اخیر سازمان خصوصی سازی مبنی بر واگذاری سهام شرکت‌های دولتی و تعدیل قیمت پایه بنگاه‌ها بود که به صحن ارسال شد.

نامه جنبش عدالت‌خواه به "رئیسی" درباره خصوصی سازینمایندگان مجلس با تاراج بیت المال به اسم خصوصی سازی مخالفندانتقاد از انتصابات سیاسی درخصوص سازمان خصوصی سازی

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان خصوصی سازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان خصوصی سازی سازمان خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۸۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بخش‌های فضایی و موشکی این وزارتخانه بازدید کردند و در جریان جدیدترین دستاوردهای فناورانه و دفاعی این وزارت خانه در حوزه فضایی و موشکی قرار گرفتند.

«وحید جلال‌زاده» رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جریان این بازدید با تشکر از مجاهدت‌های خاموش متخصصین و تلاشگران وزارت دفاع و خداقوت به نیروهای مسلح به جهت پاسخ دندان‌شکن به رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق اظهار کرد: در بازدیدی که امروز توسط اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع صورت گرفت پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی بارز و نمایان بود.

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: طی جلسه‌ای که با مسوولان وزارت دفاع در حوزه اینده و نیازهای صنعت دفاعی برگزار شد، تصمیماتی اتخاذ شد که برای تقویت نیروهای مسلح و حمایت مجلس از صنعت دفاعی اجرایی خواهد شد.

اعضای کمیسیون امنیت ملی بر لزوم حمایت از برنامه فضایی و موشکی وزارت دفاع و ارزش افزوده قابل توجه این فناوری‌ها هم در بُعد علمی و فناورانه و هم در بعد بازدارندگی و اقتدار دفاعی تاکید کردند.

سردار «طلایی نیک» معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع هم در جریان این بازدید، با اشاره به تعامل بسیار نزدیک و حمایت‌های بسیار مؤثر نمایندگان مجلس به خصوص اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از نیروهای مسلح و وزارت دفاع اظهار کرد: این حمایت‌ها در جدیدترین مصوبه مجلس که قانون تشکیل سازمان پژوهش، علوم و نوآوری‌های دفاعی است مشخص است که یک ظرفیت جدید برای توسعه علوم دفاعی و پشتیبانی‌های دانش‌پایه و مرزشکنی دانش در حوزه فناوری‌های دفاعی را بیش از گذشته برای کشور فراهم می‌کند.

سازمان «سپند» از سال ۱۳۸۹ به پیشنهاد شهید «محسن فخری‌زاده» تشکیل شده و در حال حاضر هم فعالیت دارد، اما زیرساخت قانونی برای فعالیت آن، امر لازمی است که به تازگی به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.

کد خبر 6087963 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن