Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد سلطانی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد گردشگری در محل ساختمان شماره ۲ استانداری زنجان، به برند جهانی‌شدن شهر زنجان به‌عنوان شهر جهانی ملیله اشاره کرد و افزود: این مهم شتاب‌دهنده توسعه صنایع‌دستی و به‌خصوص ملیله زنجان در کشور و شناساندن نام این صنعت در سطح ملی و بین‌المللی است.

وی اظهار کرد: این شتاب دهندگی ایجادشده به توسعه و رونق استان زنجان منجر شده و اشتغال و کارآفرینی را به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه ضروری است المان‌های ملیله در مناطق مختلف شهر نصب شود، گفت: بیلبوردهای به‌کارگیری شده از سوی میراث فرهنگی زنجان دارای محتوا و شکل فاخری است.

سلطانی بابیان اینکه المان‌های شهری بسیار خوبی در زنجان وجود دارد، تأکید کرد: المان مسگر طبق آمار در فروش مس بسیار مؤثر بوده و مکان‌یابی خوبی برای نصب این المان انجام شده و در بحث ملیله هم می‌توان یک المان فاخر را با همکاری شهرداری ساخته و نصب شود.

وی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر شاهد رویکرد ارزشمند و تأثیرگذار در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان بودیم، گفت: نگاه سیاست زده موجب می‌شود تا همواره از اسم و عکس تعبیر سیاسی شود اما اداره کل میراث فرهنگی زنجان به مناسبت‌های هنرمندان زنجانی را به مردم معرفی می‌کند.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان به پایانه جنوب زنجان اشاره کرد و افزود: این پایانه هر چه زودتر راه‌اندازی شود و متأسفانه در حال حاضر وضعیت مطلوبی در پایانه‌ها حاکم نیست.

سلطانی بر ضرورت ارتقای کیفیت پایانه‌های استان زنجان تأکید کرد و گفت: شهرستان‌هایی که پایانه ندارند باید هر چه زودتر پایانه آنها راه‌اندازی شود.

وی با اشاره به لزوم ساخت برنامه مستند از سوی صداوسیما در خصوص صنایع‌دستی استان زنجان، افزود: باید توانمندی‌های هنرمندان برای مردم تشریح و تبیین شود.

کد خبر 4616567

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری زنجان گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۴۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین و اهالی، کلنگ احداث المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی در آرامستان زادگاه این شهید واقع در روستای علی آباد دشتابی بر زمین زده شد.

شهید انتظامی احسان بابائی به همراه ۱۰ نفر از همرزمانش بامداد روز جمعه (۲۴ آذر ماه ۱۴۰۲) در عملیات تروریستی جیش الظلم به مقر انتظامی شهرستان راسک سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • بافت‌های فرسوده شهری، فرصتی برای توسعه گردشگری
  • بارش‌های رگباری و تگرگ در راه زنجان
  • معلمان نقش اصلی و تأثیرگذار در توسعه و بالندگی جامعه دارند
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • ساخت ۱۰ المان آجری در مراغه
  • شتاب فراری برای عرضه مدل‌های جدید