Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رحیم اف در جریان این بازدید ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران گفت: آکادمی المپیک آذربایجان بیشتر به تربیت دانشجو می پردازد. این دانشجویان بعضاً ورزشکارانی هستند که عضو تیم ملی هستند و در مسابقات بین المللی حضور پیدا می کنند.

وی افزود: در این آکادمی سه بخش خبرگزاری ورزشی، طب ورزشی و مدیریت ورزشی توسط اساتیدی از کشور انگلیس تا رده فوق لیسانس تدریس می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیم اف در پایان به این نکته اشاره کرد که بی شک همه وزارت خانه های ورزشی خیلی علاقمند به داشتن چنین آکادمی در کشور خود می باشند.

در ادامه رضا قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک خطاب به میهمانان آذربایجانی گفت: ما در ایران 15 دانشکده علوم ورزشی داریم و همچنین در دانشگاه آزاد هم تعداد قابل توجهی دانشجو مشغول تحصیل در این رشته هستند. این دانشکده ها بعضاً دارای کیفیت بسیار بالایی نیز می باشند.

قراخانلو با بیان این جمله که ارتباط آکادمی با دانشگاه ها بسیار خوب است افزود: ما در کل 5 میلیون دانشجو در کشور داریم که هر ساله سه هزار نفر از آنان به رشته هاای علوم ورزشی مرتبط می شوند.

وی همچنین توضیحاتی را در مورد ورزش قهرمانی داد و گفت: تقریباً هر فدراسوین ورزشی ما یک مرکز کوچک شبیه به آکادمی دارد، مانند خانه کشتی، آکادمی ووشو، قایقرانی و دوچرخه سواری که برای همه این مراکز نیز نیروهای متخصصی تربیت شده اند.

قراخانلو افزود: بخش دیگری که در آکادمی ملی المپیک در اولویت ما قرار دارد دختران ما هستند. به عنوان مثال ما امسال در این آکادمی در حال برگزاری دوره تربیت مربی مهارت های ذهنی ویژه دختران هستیم که به مدت چهارصد ساعت آموزشی می باشد.

رئیس آکادمی ملی المپیک در پایان گفت: ما دوست داریم در زمینه ورزش با جمهوری آذربایجان ارتباط بهتری داشته باشیم و از ورزشکاران شما در این مجموعه میزبانی کنیم. امیدوارم در کوتاه ترین زمان ممکن با حمایت دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و همچنین دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک حضور ورزشکاران آذری در ایران بیش از پیش رونق پیدا کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک ایران دانشجو کشتی وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۱۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانان واقعی شهدا هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: قهرمانان واقعی این کشور شهدایی هستند که جانشان را فدای دین خدا و آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، عباس اعلایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین شامگاه سه‌شنبه در مراسم یادواره شهدای ورزشکار استان قزوین که در محل سالن اجتماعات مجتمع لاله برگزار شد، اظهار داشت: قهرمانان واقعی این کشور شهدایی هستند که جانشان را فدای دین خدا و آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کرده‌اند.

وی ادامه داد: عملیات غرورآفرین وعده صادق افتخارآفرینی و حماسه‌سازی تاریخی سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی بود که بار دیگر عظت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ دنیا کشید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خاطرنشان کرد: وقتی که ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی افتخارآفرینی می کنند این سپاهیان عزیز هستند که حامی و مشوق همیشگی‌شان هستند.

اعلایی مقدم یادآور شد: امروز نیز همه مردم خاصه جامعه ورزشی استان قزوین این افتخار آفرینی بزرگ (عملیات وعده صادق)سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک می‌گویند.

وی تصریح کرد: جامعه ورزشی استان قزوین قدردان خانواده‌های معظم شهدا بوده و تا به امروز نیز بسیاری از مدال‌آوران مسابقات جهانی و کشوری مدال‌های خود را با افتخار به خانواده‌های معظم شهدا اهدا کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، افزود: ورزشکاران خوب می‌دانند که وارثان کدام بزرگ مردان هستند و همیشه یاد و خاطره شهدا را در در مجامع بین‌المللی ورزشی زنده نگه می‌دارند.

به گزارش تسنیم، در پایان این یادواره شهدا از کتاب مدالی از جنس پلاک(خاطره شهدای ورزشکار استان قزوین)که با حمایت سپاه صاحب الامر(عج) و شهرداری قزوین چاپ و منتشر شده بود رونمایی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است