Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:34:52 GMT

اخلاق مداری در جامعه کم رنگ شده /شخصیت های خود را تخریب نکنیم

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۸۲۷۵

اخلاق مداری در جامعه کم رنگ شده /شخصیت های خود را تخریب نکنیم

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه شورای اداری استان قزوین ظهر پنجشنبه با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار، علی فرخزاد معاون عمرانی، داوود محمدی، بهمن طاهرخانی و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، قاسمی دادستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و شهرداران در استانداری قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیده حمیده زرآبادی در جلسه شورای اداری استان که به مناسبت معارفه معاون سیاسی امنیتی و فرماندار قزوین تشکیل شد با دفاع از انتخاب مدیران بومی اظهار داشت: استفاده از مدیران بومی باید در اولویت باشد زیرا خوشبختانه در استان از همه اقوام شامل کرد، لر، ترک، تات داریم که می‌توانند در مسئولیت‌ها قرار گیرند.

وی بیان کرد: باید از ظرفیت نیروهای بومی در مسئولیت‌ها استفاده شود زیرا مدیر بومی دلسوز است.

نمایندگان سابق را تخریب نکنیم

زرآبادی در ادامه تصریح کرد: استان قزوین مدیر و نمایندگان زیادی به خود دیده است و اگر امروز یک نماینده کنار رفته ولی هنوز توانمند و دارای نفوذ است باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: شخصیت ارزشمندی در استان داشتیم که چند دوره نماینده مجلس و مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده و امروز هم برای استان دلسوزی می‌کند اما برخی ایشان را تخریب می‌کنند که منطقی و منصفانه نیست.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه بداخلاقی و تخریب چهره شخصیت‌ها در فضای مجازی رایج شده که این کار بداخلاقی است و انسان‌های منصف و مؤمن آن را تائید نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: انتقاد خوب است اما تخریب منطقی نیست و کسی حق ندارد به افرادی که هنوز برای استان تلاش می‌کنند توهین کند، به عنوان یک انسان مسلمان وظیفه داریم نگذاریم بداخلاقی در جامعه ترویج شده و افراد تخریب شوند.

مسئولان به معیشت مردم رسیدگی کنند / ‬کارگران ‬فراموش نشوند

زرآبادی با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم اظهار داشت: امروز مردم در فشار اقتصادی هستند و رفع مشکلات معیشتی بر عهده یک دستگاه و نهاد نیست و همه باید کمک کنیم تا گره‌ها گشوده شود.

وی بیان کرد: ۹ واحد مهم صنعتی در استان تعطیل شده و از مسئولان استان انتظار داریم برای احیای آنها و بازگشت به چرخه تولید اقدام کنند.

برخی با کم کاری دنبال تغییر استاندار هستند

زرآبادی همچنین از کم کاری برخی مدیران گلایه کرد و یادآور شد: برخی می‌خواهند با کم کاری مدیریت ارشد اجرایی استان را تحت تأثیر قرار دهند و شاید به فکر جابجایی استاندار هستند لذا تاکید جدی داریم مدیران موظفند خدمتگزار مردم و مجری مصوبات دولت باشند.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی از انتصاب بانوان و جوانان در برخی مسئولیت‌ها و حمایت برخی مدیران از این رویکرد تشکر کرد و گفت: مدیران امور مالیاتی، بهزیستی، تأمین اجتماعی و فرماندار بویین زهرا از ظرفیت بانوان و جوانان بخوبی استفاده کردند که امیدواریم سایر مدیران هم از این توانمندی استفاده کنند.

زرآبادی انتصاب معاون جدید سیاسی امنیتی استانداری و فرماندار قزوین را هم تبریک گفت.

کد خبر 4618549

منبع: مهر

کلیدواژه: حمیده زرآبادی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی مراسم تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۸۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمیله علم‌الهدی پست جنجالی را به دلیل مشغله علمی رد کرد

رییس دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران اعلام کرد: شورای راهبردی این دانشکده با حضور شخصیت‌های حقیقی و حقوقی در حال شکل‌گیری است.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، فاطمه یزدیان، رئیس دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران با اعلام این خبر گفت: شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران نیز مانند شوراهای راهبردی سایر دانشکده‌های تازه تاسیس که با حضور شخصیت‌های حقیقی و حقوقی مرتبط با موضوع هر دانشکده شکل گرفته‌اند، در حال شکل‌گیری است.

وی افزود: دانشگاه تهران در راستای سیاست‌های دولت مردمی برای اعمال سیاست‌های حمایتی جهت استحکام و ترفیع نهاد خانواده، برنامه جامعی را در این خصوص با محوریت دانشکده علوم خانواده طراحی و به اجرا در آورده است که از آن جمله می‌توان به ساخت و بهره‌برداری مهد کودک خانواده بزرگ دانشگاه تهران، شروع عملیات احداث پانصد واحد خوابگاه دانشجویی متاهلین و همچنین تاسیس مرکز ازدواج و خانواده دانشگاه تهران اشاره نمود.

یزدیان با اشاره به اینکه شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده در مسیر شکل‌گیری است، گفت: برای شکل‌گیری قوی دانشکده علوم خانواده، مدیریت دانشکده با پیشنهاد صدور احکامی برای شخصیت‌های حقیقی و حقوقی به استقبال تشکیل این شورا رفته است و حضور شخصیت‌هایی نظیر دکتر جمیله سادات علم‌الهدی و دیگر چهره‌ها و اساتید در این شورا را مایه تقویت دانشکده در راستای برنامه‌های جامع خانواده محوری دانشگاه می‌داند.

رییس دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: پیشنهاد و مطالعات مفصل مربوط به تأسیس دانشکده علوم خانواده توسط جمعی از اساتید مبرز حوزه خانواده و تعلیم و تربیت از جمله خانم دکتر علم‌الهدی که استاد تمام فلسفه تعلیم و تربیت هستند، مطرح و دنبال شد. با توجه به اشراف این اساتید بر روی موضوع، از ایشان خواسته شد که در راه‌اندازی و فرآیند جذب و همچنین شورای راهبردی دانشکده نیز کمک کنند.

وی افزود: این درخواست با خانم دکتر علم‌الهدی نیز مطرح و از ایشان خواسته شد که در شورای راهبردی و هیئت جذب دانشکده علوم خانواده حضور داشته باشند که ایشان اعلام نمودند به علت مشغله علمی، امکان وقت گذاشتن برای این کار را نداشته و لذا این پیشنهاد را نپذیرفتند.

دیگر خبرها

  • معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • تاثیر اساتید در جامعه باید مثبت و مشهود باشد
  • معلم، عنصری تاثیرگذار در تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان است
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • جمیله علم‌الهدی پست جنجالی را به دلیل مشغله علمی رد کرد
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین