Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی مسئول مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی استان بوشهر مبین شجاعی مقدم فعال رسانه ای استان بوشهر به عنوان جانشین این مجمع معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ طی حکمی از سوی مسئول مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی استان بوشهر مبین شجاعی مقدم  فعال رسانه ای استان بوشهر به عنوان جانشین این مجمع معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این حکم آمده است: جنابعالی که از افراد متدین و انقلابی و ولایی هستید به عنوان جانشین مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی استان بوشهر به مدت ۶ ماه منصوب می شوید که امید است در شناسایی و معرفی افراد انقلابی در جهت مسئولیت مجمع شهرستانها تلاش کنید.

این مجمع از سال ۱۳۹۴ براساس منویات مقام معظم رهبری توسط چند تن از یادگاران دفاع مقدس و روحانیون انقلابی در کشور  تشکیل و دفتر مرکزی آن در استان قم میباشد.با توجه به حساسیت کنونی نظام و نزدیکی انتخابات تصمیم گردید از شهریور ماه ۹۸ در استان بوشهر فعالیت خود را آغاز نماید که با توجه به ظرفیت استان این مجمع شروع به فعالیت نموده است.

لازم به ذکر است مبین شجاعی مقدم جوانی با روحیه جهادی و انقلابی است و در سابقه خود چهره ای رسانه ای استان بوشهر دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۸۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان معترض آمریکایی پیروان امام صادق هستند!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 یک روحانی که به عنوان کارشناس مذهبی صداوسیما سخن می‌گفت، تاکید کرد: «دانشجویان کالیفرنیای آمریکا و دانشجویان که به خیابان‌ها آمدند و به جنایات اسرائیل اعتراض می‌کنند، پیروان امام صادق (ع) هستند» اظهارات کامل این روحانی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • دانشجویان معترض آمریکایی پیروان امام صادق هستند!
  • مصلحت قطعی همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • یک جوان چینی به مذهب شیعه مشرف شد
  • معرفی فرصت‌های صادراتی استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است
  • دروغ اجباری؛ سیاست رسانه‌های مدعی آزادی
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر، منصوب و معرفی شدند