Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از شفت، در راستای اجرای بخشنامه سفرهای هفتگی مدیران کل استانی به شهرستان‌ها، نشست بررسی مشکلات شهرستان شفت در حوزه ورزش و جوانان با حضور مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در دفتر محمدرضا محسنی فرماندار این شهرستان برگزار شد و پس از آن مسوولان با روسای هیات‌های ورزشی و جوانان در سالن میرزای شفتی فرمانداری دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شفت در این جلسه به بیان مشکلات و مطالبان جوانان و ورزشکاران این شهرستان پرداخت و خواستار توجه بیشتر به زیرساخت‌های ورزشی و پیگیری امور مربوط از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان و دستگاه ذیربط شهرستانی شد.

وی با بیان اینکه شفت دارای فرهنگ و آداب و رسوم کم نظیری است که بسیاری از آنها قدمت تاریخی دارند؛ بر لزوم توجه بیشتر به ورزش‌های بومی - محلی و احیای آن تاکید کرد و گفت: روز شفت می‌تواند روز بازخوانی تاریخ، فرهنگ و آداب و رسوم مردم این شهرستان و فرصتی مغتنم برای ایجاد همگرایی و نشاط باشد و اداره ورزش و جوانان با همکاری سایر دستگاه های ذیربط باید این برنامه را پیگیری کنند.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه در صورت وحدت رویه و ابلاغ استانی درباره تاسیس خانه جوان در تمهید مقدمات آن در شهرستان کمک خواهیم نمود و باید در این خصوص پیگیری‌های لازم از سوی ورزش و جوانان انجام پذیرد افزود: برگزاری مستمر برای پیگیری مطالبات جوانان به‌ویژه در حوزه اشتغال و کارآفرینی را فراهم کند .

فرماندار شفت با اشاره به اینکه تجهیز زمین ورزشگاه تختی به چمن مصنوعی، تامین روشنایی و توسعه جایگاه تماشاگران امکان میزبانی شایسته مسابقات استانی را در این شهرستان فراهم می‌کند، افزود: سالن‌های ورزشی شهرستان شفت نیازمند تخصیص اعتبار برای تعمیر و مرمت است .

وی با بیان اینکه شفت نزدیک‌ترین شهرستان به مرکز گیلان است و ظرفیت‌های طبیعی ویژه ای برای توسعه گردشگری ورزشی دارد، افزود: آببندان خرطوم می‌تواند به مرکزی برای ورزش‌های آبی استان تبدیل شود.

محسنی با بیان اینکه ارایه برنامه و راهکار یکی از وظایف اصلی هیات‌های ورزشی است، افزود: بهتر است اعضای هیات‌های ورزشی از جوانان و پیشکسوتان همان رشته انتخاب شوند و در این راستا باید از ظرفیت بانوان توانمند بهره گیری شود .

فرماندار شفت با اشاره به اینکه هر رشته ورزشی باید حداقل دارای یک سالن مخصوص به خود در شهرستان باشد باشد، افزود: شهرستان شفت در سال‌های گذشته از تخصیص تجهیزات و ملزومات ورزشی کم بهره بوده است و نیازمند نگاهی ویژه است .

محسنی با بیان اینکه بسترهای لازم برای فراگیر شدن ورزش‌های همگانی در شفت باید فراهم شود، گفت: تقویم برنامه‌های ورزشی شهرستان باید تدوین و اجرایی شود.

گفتنی است، مسوولان پس از این نشست‌ها از پروژه‌های ورزشی شهرستان بازدید و با مردم دیدار و گفتگو کردند.

شایان ذکر است، در پایان مقرر شد عملیات اجرای نصب چمن مصنوعی زمین ورزشی تختی شفت ضمن تامین اعتبار لازم از محل اعتبارات ملی توسط اداره مربوط در سال جاری انجام پذیرد و زمین ورزشی مرکز دهستان چوبر نیز تسطیح و بهسازی شود.

همچنین مصوب شد تجهیزات و لوازم ورزشی بسکتبال برای نصب در سالن ورزشی حجاب تا یک‌ماه آتی به شهرستان ارسال شود و برای برگزاری جشنواره ورزش‌های بومی-محلی در سال 98 در شفت برنامه ریزی شود.

تجهیز سالن ورزشی شهید ذبیحی به 2 تخته تشک تاتامی و مکاتبه برای واگذاری زمین و راه‌اندازی سایت تیراندازی چوبر نیز از دیگر مصوبات این روز بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: گردشگری ورزشی شهرستان شفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۸۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان پس از جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: هفته آینده مراسم تجلیل از ۱۵۱۷ نفر از قهرمانان ورزشی و دست‌اندرکاران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ را با حضور رئیس جمهور برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر + عکس

وی افزود: پاداش این عزیزان نیز مبلغ ۲۳۰ میلیارد تومان است که در این مراسم اهدا خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه کمیته ملی المپیک متولی بازی‌های المپیک است و اعتبارات خاص خود را دارد، تصریح کرد: وزارت ورزش نه تنها به وزنه برداری بلکه در رشته‌های المپیکی مثل تکواندو، کشتی و .. رشته‌هایی که کسب سهمیه کردند، حتما کمک می‌کند.

هاشمی با اشاره به واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شده اند، عنوان کرد: این باشگاه‌ها متولی خاص خودشان را دارند. البته هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال آن را هم طی کند و برای این کار کمیسیونی تحت عنوان ماده 5 باشگاه‌ها را داریم.

کد خبر: 1229123 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • ثبت ۵ اثر طبیعی شهرستان سپیدان در فهرست آثار طبیعی ملی
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود